Η Google ανακοίνωσε ότι το 2017 απομάκρυνε πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις, που δεν συμμορφώνονταν με τις διαφημιστικές πολιτικές της, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες από 100 κακόβουλες διαφημίσεις ανά δευτερόλεπτο.
Αυτό πρακτικά, κατά την εταιρεία, σημαίνει ότι εξουδετερώθηκε η πλειονότητα των κακόβουλων διαφημίσεων (malvertising, phishing scams κ.α.), προτού προσβάλλουν τους χρήστες. Η Google δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, ο οποίος περιλαμβάνει τον αριθμό των διαφημίσεων που απενεργοποιήθηκαν, καθώς και τον αριθμό των κακόβουλων ιστοσελίδων (bad sites) που απομακρύνθηκαν μέσα στο 2017.
Η εταιρεία αναφέρει ότι κατά τα τελευταία 15 χρόνια έχει συμβάλει σημαντικά στην καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και του κακόβουλου λογισμικού και περιεχομένου. Το 2017 ήταν η χρονιά που η Google απομάκρυνε τις περισσότερες κακόβουλες διαφημίσεις από κάθε άλλη φορά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει, πέρυσι αφαίρεσε 320.000 διαφημιζόμενους από το διαφημιστικό δίκτυό της και έβαλε σε μαύρη λίστα σχεδόν 90.000 ιστότοπους και 700.000 κινητές εφαρμογές. Ακόμη, το 2017 απομάκρυνε περίπου δύο εκατομμύρια ιστοσελίδες το μήνα.
Η εταιρεία ανέφερε ότι κατέβαλε συνολικά 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε συνεργάτες του διαφημιστικού δικτύου της, οι οποίοι παρέχουν online διαφημιστικό χώρο στους ιστότοπούς τους. Αλλά, σύμφωνα με τη Google, «για να βγάλετε χρήματα από τις διαφημίσεις της Google, πρέπει να παίζετε με τους κανόνες, πράγμα που σημαίνει να σέβεστε την εμπειρία των χρηστών περισσότερο από τις διαφημίσεις».