Οι πολλαπλές προωθητικές ενέργειες των αντιπροσωπειών, η άνοδος του τουρισμού και των χρονομισθώσεων αλλά και οι νέες αφίξεις «φρέσκων» μοντέλων στην χώρα μας αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που αναθέρμαναν της αγορά καινούργιου ΙΧ το τελευταίο δίμηνο. Ειδικότερα, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο του 2018 υπήρξαν αυξημένες κατά 31,7%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα ενώ το πρώτο δίμηνο ( Ιανουάριο – Φεβρουάριος), οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 34,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα το 2017.
Η Toyota – με σταθερό της όπλο το Yaris – κατάφερε να έχει την πρωτοπορία στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων. Την τριάδα συμπλήρωσε η Peugeot ( που σημειώνει συνεχή αύξηση του μεριδίου της στην ελληνική αγορά με όπλο μια συστάδα νέων μοντέλων ) ενώ η Nissan βρέθηκε στην τρίτη θέση. Η Opel και η VW συμπλήρωσαν με σειρά αναφοράς την πεντάδα.
Πάνω από το 52% των μοντέλων που πρωτοκυκλοφόρησαν στην ελληνική αγορά αφορούν πλέον βενζινοκίνητες εκδόσεις, ενώ τα πετρελαιοκίνητα οχήματα συνεχίζουν να μειώνουν τη δυναμική τους – πλέον το 42% των αγοραστών επιλέγει ένα ντίζελ μοντέλο, όταν και πριν από δύο χρόνια είχε αγγίξει σχεδόν το 55%. Επίσης, το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών συνεχίζει να εστιάζεται στα μοντέλα μικρού κυβισμού, όπου ένας στους δύο επιλέγει αυτοκίνητο με μοτέρ έως και 1.400 κ.εκ. ενώ τα μικρά μονοπωλούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών με συμμετοχή στο 37%.