H ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνείται ότι συνέβη το περιστατικό που καταγγέλλεται για τον Προαστιακό της Πάτρας, με τον μαθητή που δεν είχε 10 λεπτά για να συμπληρώσει το ποσό του εισιτηρίου με αποτέλεσμα να τον κατεβάσουν από το τραίνο.
Η Εταιρεία επικαλείται τις αναφορές του προσωπικού στην προκαταρκτική έρευνα που διεξήγαγε, η οποία ολοκληρώθηκε, αλλά και το γεγονός ότι δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Καλεί πάντως όποιον επέβαινε στην αμαξοστοιχία και αντελήφθη κάτι να επικοινωνήσει με την εταιρεία.
Συγκεκριμένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι:
«1. Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.
2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.
Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει».
Ανάλογη ανακοίνωση έχει εκδώσει και η Ομοσπονδία των Εργαζομένων στην εταιρεία.