Τρεις επενδυτικές κινήσεις εξετάζει η Sunlight, ενώ στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται άλλη μία, η οποία και θα της ανοίξει τις πόρτες για μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.
Η ελληνική βιομηχανία που δραστηριοποιείται στην παραγωγή μπαταριών και στα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας του ομίλου Olympia (συμφερόντων Πάνου Γερμανού) αναγγέλλει μια χρονιά-ρεκόρ και για το 2018, βασιζόμενη στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου της στην Ξάνθη, καθώς και στον σχεδιασμό νέων και καινοτόμων προϊόντων.
Στη διάρκεια χθεσινής παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sunlight Βασίλης Μπίλλης ανήγγειλε την επεξεργασία τριών επενδυτικών σχεδίων.
Το πρώτο συνδέεται με τη δυναμικότερη διείσδυσή της στην αγορά των ΗΠΑ και του Καναδά, με τον Βασίλης Μπίλλη να μην αποκλείει ακόμη και το ενδεχόμενο κατασκευής εργοστασίου για την παραγωγή βιομηχανικών μπαταριών προοριζόμενων για περονοφόρα (κλαρκ) οχήματα.
Η δεύτερη κίνηση που μελετά, χωρίς όμως να βιάζεται, είναι η εισαγωγή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, η χρονική στιγμή συνδέεται με την ωρίμαση των χρηματοδοτικών αναγκών της.

ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ. Η Sunlight έχει γίνει επίσης αποδέκτης πρότασης συνεργασίας από ευρωπαίο παραγωγό περονοφόρων οχημάτων προκειμένου να μπουν στην αγορά της Κίνας. Οπως έκανε γνωστό ο Βασίλης Μπίλλης, είναι σε εξέλιξη συζητήσεις.
Εξάλλου, ο ίδιος ανακοίνωσε πως τον Μάιο ολοκληρώνεται η κατασκευή της μονάδας συναρμολόγησης μπαταριών στη Βερόνα της Ιταλίας. Η Sunlight προχώρησε στη συγκεκριμένη επένδυση προκειμένου τα προϊόντα της να είναι πιο κοντά στις αγορές της Γερμανίας και της Γαλλίας, όπου η βιομηχανία έχει κάνει προτάσεις συνεργασίας με παραγωγούς περονοφόρων.
Στα επιτεύγματα της εταιρείας για το 2017 συγκαταλέγονται η αύξηση της παραγωγής της στα 1,9 εκατομμύρια βιομηχανικών μπαταριών από το εργοστάσιο της Ξάνθης, καθιστώντας το πρώτο στην Ευρώπη. Επίσης η θυγατρική του ομίλου Olympia κατατάσσεται πλέον στο νούμερο 3 των κατασκευαστών παγκοσμίως, όταν πριν τέσσερα με πέντε χρόνια ήταν στη 12η θέση.
Εντυπωσιακή όμως ήταν και η δραστηριότητα και του δεύτερου εργοστασίου της εταιρείας, αυτού της ανακύκλωσης μολύβδου στην Κομοτηνή. Η παραγωγή μολύβδου εκτοξεύτηκε στους 19.500 τόνους από περίπου 6.800 που ήταν πριν από μερικά χρόνια.
Ο Βασίλης Μπίλλης ρωτήθηκε επίσης και για το ενδεχόμενο συνεργασίας της βιομηχανίας με την Tesla και συγκεκριμένα στην ηλεκτροκίνηση. Ο ίδιος απέρριψε τέτοιο ενδεχόμενο, υποστηρίζοντας παράλληλα πως η συγκεκριμένη τεχνολογία στις μπαταρίες έχει ακόμη μπροστά της δρόμο τελειοποίησης.