Ο Γιατρός του MotoGP, όπως του αποκαλούν, ο Βαλεντίνο Ρόσι, ανέβαλε για λίγο καιρό τη συνταξιοδότησή του, και, στα 39 του χρόνια αποφασίζει να συνεχίζει να τρέχει με τη Yamaha για άλλα δύο χρόνια! Ετσι, ύστερα από είκοσι χρόνια συμμετοχής στα MotoGP, ο ιταλός αναβάτης υπέγραψε ένα νέο διετές συμβόλαιο με την ιαπωνική ομάδα. Ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλετών θα συνεχίσει να τρέχει με τον αριθμό 46. Εχει στο προσωπικό του παλμάρε επτά πρωταθλήματα στο MotoGP και συνολικά εννιά στους αγώνες μοτοσικλέτας. Ο πιο αξιοθαύμαστος οδηγός στο MotoGP θα συνεχίσει –αν όλα βαίνουν καλώς με τον έμπειρο οδηγό –να τρέχει στις πίστες έως το 2020! Ο Ρόσι δεν είναι ο μόνος οδηγός από το μηχανοκίνητο σπορ, που επέλεξε να συνεχίσει να τρέχει στους αγώνες μετά τα 40! Ετσι, «μαθουσάλες» πιλότους έχουμε τόσο στο MotoGP όσο και στη Formula 1. Το 2014 ο Κόλιν Εντουαρντςεγκατέλειψε το MotoGP έπειτα από 11 σεζόν. Ο τεξανός οδηγός ανέφερε εκείνη τη χρονιά, ότι, πλέον νιώθει πολύ μεγάλος στα 40 του χρόνια να αλλάξει το στυλ οδήγησης (για να γίνει πιο ανταγωνιστικός) και να κάνει πράγματα που πλέον, δεν του επιτρέπει η ηλικία του.
Προσπερνώντας τα 56
«Παππούδες» πιλότους έχουμε και στη Formula 1. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Νάιτζελ Μάνσελ, ο πιο επιτυχημένος βρετανός πιλότος στην ιστορία της F1, που αποφάσισε να τερματίσει την καριέρα του στα 41 του. Εμεινε στην Ιστορία για τα τολμηρά προσπεράσματά του, αλλά και για το γεγονός ότι επέστρεψε στα γκραν πρι –έπειτα από μια μικρή διακοπή δύο ετών –το 1994 με τη Williams έναντι εξωπραγματικής αμοιβής. Τελικώς, την ίδια χρονιά εγκατέλειψε τα γκραν πρι έπειτα από 15 χρόνια συμμετοχής και 187 αγώνες. Σε μεγαλύτερη ηλικία, στα 43 του και με την ομάδα της Mercedes-Benz αποσύρθηκε από την ενεργό δράση ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε μέρος σε 250 γκραν πρι, από τα οποία κέρδισε τα 91, ενώ στα 155 τερμάτισε μέσα στην πρώτη τριάδα.
Πάντως, το ρεκόρ ηλικίας συμμετοχής στους αγώνες παγκοσμίου πρωταθλήματος το έχει ο Κάρλος Σάινθ, που σε ηλικία 56 ετών αγωνίζεται στον πιο σκληρό αγώνα της υφηλίου, το ράλι Ντακάρ. Ο ισπανός –και πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC –οδηγός, κατάφερε τον περασμένο Ιανουάριο να κερδίσει τον πολυήμερο αγώνα με το αγωνιστικό της Peugeot διανύοντας σχεδόν 10.000 χιλιόμετρα. Να σημειωθεί ότι ο πολύπειρος οδηγός παρά το περσινό σοκαριστικό ατύχημα που είχε (έπεσε σε γκρεμό βάθους πολλών μέτρων), φέτος, πήρε τη ρεβάνς θριαμβεύοντας στις αφιλόξενες περιοχές της Νότιας Αμερικής.