Στη Μύκονο της τέχνης
Οποιος κακόπιστος ισχυριστεί ότι ο αέρας της Μυκόνου δεν σηκώνει τέχνη, πρέπει να περάσει από τα «Δύο Χωριά» της Μαρίνας Βρανοπούλου. Για να διαπιστώσει ότι το Ματογιάννη των κοσμικών συναπαντημάτων διασταυρώνεται με την εικαστική πρωτοπορία προκαλώντας σε διεθνείς φιλοξενούμενους – residents καλλιτέχνες την ανάγκη έκφρασης έργου. Η έκθεση «Sex with the Machine» εγκαινιάζει τη σεζόν στο νησί. Ο τίτλος της λειτουργεί ειρωνικά και ο καλλιτέχνης Βασίλης Καρούκ με πληροφόρησε ότι τη χρησιμοποιεί για να σχολιάσει τη μανία αυτοπροβολής και τη σχεδόν ερωτική οικειότητα που έχουμε εκδηλώσει στις ψηφιακές κάμερες των έξυπνων κινητών μας. Στην ταράτσα των «Δύο Χωριών» μεταξύ λευκού οίνου εκ Σαντορίνης και ακατέργαστων κομματιών παρμεζάνας ο καλλιτέχνης μου εξηγούσε τα ζωγραφικά «σέλφι» του και το παιχνίδι της γλυπτικής του εγκατάστασης. Ταυτόχρονα χαιρετούσε τους πρώτους επισκέπτες της σεζόν που αψήφησαν μποφόρ και αναστατωμένους βαθμούς Κελσίου και κατέφτασαν στις μυκονιάτικες κατοικίες τους για την εθιμοτυπία του Πάσχα. Ανάμεσά τους ο Κώστας Καίσαρης των βαρυσήμαντων κοσμημάτων και η κόρη του Αναστασία, ο σκηνοθέτης Μάρκο Ορσίνι, ο ψηφιακός δημιουργός του κόσμου της Vogue.com Αλμπέρτο Ορτα, ο νεαρός συλλέκτης Φίλιππος Τσαγκρίδης, οι κυρίες Αλέξια Κατσαούνη και Καρολίν Τσαούση.