Το VW Golf TGΙ, το μοντέλο διπλού καυσίμου – βενζίνη και φυσικού αερίου – είναι σε κάθε διαδρομή περήφανο ότι μπορεί να γλιτώσει αρκετά ευρώ από τον χρήση – ιδιοκτήτη του, που σίγουρα επένδυσε σε ένα μοντέλο που ως βασικό του αρχή έχει την οικονομία στα καύσιμα. Το Golf TGI είναι ένα από τα μοντέλα που κερδίζει τον οδηγό του, όχι, μόνο για την οικονομία καυσίμου αλλά και για τις επιδόσεις του, που και σε αυτή την έκδοση μπορεί να βγάλει εις πέρας τις οικογενειακές υποχρεώσεις του.
Σύμμαχος στις οικονομικές επιδόσεις του, ο 1.4 TSI κινητήρας , που μπορεί να καίει και φυσικό αέριο – CNG – και στην προκειμένη αποδίδει 110 ίππους, με τη ροπή να είναι στα 200 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Και αυτό το μοτέρ μπορεί να κινείται άνετα, πολιτισμένα με την χαρακτηριστική σπιρτάδα, σήμα – κατατεθέν του συγκεκριμένου μοτέρ – που βρίσκεται κάτω από αρκετά καπό του ομίλου VW. Να σημειωθεί, ότι κινητήρας 1.4 TGI λειτουργεί από την εκκίνησή του με φυσικό αέριο, ενώ όταν αδειάσουν οι δεξαμενές αυτομάτως το σύστημα γυρίζει στη βενζίνη.
Το γερμανικό μοντέλο διαθέτει δύο δεξαμενές για την αποθήκευση του φυσικού αερίου , τοποθετημένες κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ. Η συνολική χωρητικότητα τους είναι 15 κιλών. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων η αυτονομία αγγίζει, όπως υποστηρίζει η VW, τα 1.360 χλμ. Από την πολυήμερη δοκιμή μας, το Golf 1.4 TGI μπορεί να καταναλώνει περίπου 4 κιλά/100 χλμ.
Αυτό στην τσέπη του οδηγού σημαίνει 3,5 λίτρα – μιας και η τιμή του φυσικού αερίου είναι 0,88 ευρώ/κιλό. Στο εσωτερικό του, η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 291 λτ. – λόγω της προσθήκης των δεξαμενών, ο χώρος έχει μειωθεί περίπου 100 λίτρα, το συμβατικό Golf είναι στα 380 λίτρα. Το Golf φυσικού αερίου κοστίζει 22.000 ευρώ και στην έκδοση Comfortline, περιλαμβάνει πλειάδα συστημάτων ασφαλείας και άνεσης, όπως το Front Assist, το Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου), το City Emergency Braking, το Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) κ.α.