Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου σπορ, ο γερμανός οδηγός της Formula 1 Σεμπάστιαν Φέτελ, έχει κάθε λόγο να χαμογελάει μιας και έχει μονοπωλήσει την πρώτη θέση του βάθρου στα δύο από τα τρία γκραν πρι που έχουμε δει να διεξάγονται έως και σήμερα (σε Αυστραλία, Μπαχρέιν και Κίνα). Ο Φέτελ έχει φέτος όλα τα εφόδια (βελτιωμένο μονοθέσιο, καλύτερη ψυχολογία) ώστε να διεκδικήσει με το αψεγάδιαστο μονοθέσιο της Ferrari το πρωτάθλημα, σπάζοντας, όπως διακαώς επιθυμεί, το μονοπώλιο της Mercedes-Benz και φυσικά κόβοντας το χαμόγελο του Λιούις Χάμιλτον.
O πρωτοκλασάτος οδηγός της κόκκινης ομάδας συνειδητοποίησε από μικρός ότι το μηχανοκίνητο σπορ είναι αυτό που του ταιριάζει. Ο ίδιος, όπως έχει ομολογήσει και σε παλαιότερες συνεντεύξεις του, ήθελε να γίνει τραγουδιστής και να μοιάσει τον Μάικλ Τζάκσον. Γρήγορα όμως εγκατέλειψε αυτή την τολμηρή ιδέα του, μιας και διαπίστωσε ότι ήταν κακόφωνος.
Είναι 31 ετών και το επίσημο ντεμπούτο του στη Formula 1 το έκανε το 2006, ως ο νεότερος σε ηλικία οδηγός που συμμετείχε σε γκραν πρι –ήταν 19 ετών και 53 ημερών (το συγκεκριμένο ρεκόρ καταρρίφθηκε πριν από μερικά χρόνια από την Μαξ Φερστάπεν, στα 17 του χρόνια, ως ο οδηγός που δεν είχε ακόμη δίπλωμα οδήγησης για δημόσιους δρόμους). Εχει κατακτήσει τέσσερα πρωταθλήματα και φέτος κυνηγάει για πρώτη φορά με τα χρώματα της Ferrari τον πέμπτο του τίτλο. Πριν ακριβώς από δέκα χρόνια, τον Απρίλιο του 2008, στο γκραν πρι της Ιταλίας έγινε ο νεαρότερος πιλότος που κατέκτησε την πρώτη θέση –τότε ήταν 21 ετών και 74 ημερών.
Σουμάχερ και Σένα
Εχει ως πρότυπό του τον συμπατριώτη του Μίκαελ Σουμάχερ, όμως δεν πιστεύει ότι μπορεί να ισοφαρίσει τα επτά πρωταθλήματα του θρύλου των γκραν πρι, ούτε φυσικά τολμάει να αναφέρει ότι θα τα ξεπεράσει. Ινδαλμά του είναι ο Αϊρτον Σένα, ενώ προτιμάει από τους δύο τροχούς μόνο τις κλασικές μοτοσικλέτες. Επίσης, θέλει να κρατάει την προσωπική του ζωή –και κυρίως την οικογένειά του –μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Από την περασμένη Κυριακή ο Φέτελ είναι ανάμεσα στους 18 οδηγούς στην ιστορία της Formula 1 που έχουν συμπληρώσει 200+1 γκραν πρι! Επίσης, είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός της Formula 1, με τις απολαβές του –συν τα μπόνους και τις χορηγίες –να αγγίζουν κάθε χρόνο τα 60 εκατομμύρια ευρώ, περίπου 10 εκατομμύρια περισσότερα από όσα λαμβάνει ο Λιούις Χάμιλτον.