Το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Μαϊάμι Bass υποδέχεται μία ιδιότυπη συλλογή αντικειμένων μόδας και αναζητά μέσα από μία νέα παρουσίαση του destefashioncollection 1:8 , να δώσει απάντηση στο ερώτημα «Πώς μπορεί να γίνει σήμερα ένα μουσείο μόδας;». Πρόκειται για την παράξενη συλλογή με αντικείμενα σχεδιαστών μόδας και ειδικές καλλιτεχνικές εκδόσεις του επιχειρηματία και συλλέκτη Δάκη Ιωάννου η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2014 στο Μουσείο Μπενάκη στην Αθήνα.
Από το 2007 και κάθε χρόνο το Ιδρυμα ΔΕΣΤΕ καλούσε καλλιτέχνες από τον εικαστικό χώρο, τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο ζητώντας να δημιουργήσουν μια πρωτότυπη συλλογή, μια capsule collection, εμπνευσμένη από τη μόδα της εκάστοτε χρονιάς. Συγκεκριμένα, ο καλλιτέχνης είχε ρόλο επιμελητή επιλέγοντας πέντε αυθεντικά κομμάτια από διεθνείς οίκους μόδας προτείνοντας μια νέα ερμηνεία τους. Εως το 2014 που σταμάτησε αυτή η συστηματική καταγραφή του φαινομένου της μόδας μέσα από τα μάτια του καλλιτέχνη-επιμελητή είχε δημιουργηθεί μια συλλογή με οκτώ επιμέρους κεφάλαια.
Το αποτέλεσμα ήταν η σύνθεση ενός έργου το οποίο εστιάζει στις διαφορετικές μορφές ρούχων και αξεσουάρ, στην ποικιλία των υλικών, στους τρόπους παρουσίασης της νέας κάθε χρονιά μόδας. Αλλά και στις συγγένειες μόδας και τέχνης μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και μεθόδων μεταξύ χρηστικής δημιουργίας και καλλιτεχνικής έκφρασης.
Οι καλλιτέχνες που έγιναν οι επιμελητές των capsule collections στο πρόγραμμα συλλογής αντικειμένων μόδας του ΔΕΣΤΕ είναι η γραφιστική ομάδα των Michael Amzalag και Mathias Augustyniak γνωστή ως M/M Paris για το 2007, ο γερμανός φωτογράφος μόδας Γιούργκεν Τέλερ το 2008, ο σχεδιαστής μόδας (σήμερα εικαστικός καλλιτέχνης) Χέλμουτ Λανγκ το 2009, η ιταλίδα ποιήτρια Πατρίτσια Καβάλι το 2010, ο αμερικανός καλλιτέχνης Τσαρλς Ρέι το 2011, η ελληνίδα σκηνοθέτις Αθηνά Ραχήλ Τσαγκάρη το 2012, το αρχιτεκτονικό γραφείο Νέας Υόρκης DR των Ντίλερ Σκοφίντιο και Ρένφρο το 2013 και η ελληνίδα εικαστικός Μαρία Παπαδημητρίου το 2014. Η νέα έκθεση του destefashioncollection 1:8 στο Μουσείο Bass στη Φλόριντα θα επανεξετάσει αυτό το υλικό από δημιουργίες οίκων όπως οι Yves Saint Laurent, Balenciaga, Louis Vuitton, Comme des Garçons, Helmut Lang, Marc Jacobs, Viktor and Rolf μαζί με αντικείμενα καλλιτεχνικής δημιουργίας. Οπως είναι η ταινία της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη «The Capsule», που αναφέρεται στον γυναικείο ψυχισμό εκδηλωμένο σε μαύρα φορέματα-ποδιές και φετιχιστικά εσώρουχα. Ή τα αντικείμενα και ρούχα της συλλογής «ΦΙΡΜΑ GYPSY GLOBALES» της Μαρίας Παπαδημητρίου εμπνευσμένα από τον νομαδικό βίο των Ρομά αποτελώντας οπτική ανάγνωση του μετασχηματισμού των σύγχρονων φαινομένων επανάχρησης (Re-use) και ανακύκλωσης (Re-cycle).
«Το Μουσείο στο Μαϊάμι, όπως μας λέει ο ιδρυτής του ΔΕΣΤΕ Δάκης Ιωάννου, επιχειρεί να παρουσιάσει τις οκτώ ενότητες του destefashioncollection με μία νέα προσέγγιση, διαφορετική από την έκθεσή τους στο Μπενάκη. Η συζήτηση παραμένει ακόμη ανοικτή γύρω από το πώς δημιουργείς ένα σύστημα αξιολόγησης της μόδας για να εκτίθεται σε ένα μουσείο». Το συνεχιζόμενο άλλωστε ενδιαφέρον των μουσείων τέχνης να οργανώνουν εκθέσεις μόδας παρακινεί το Bass να συνεργαστεί με το ΔΕΣΤΕ για να αυξηθούν οι συλλογές. Ενα από τα ονόματα που ακούγονται στις μεταξύ τους συζητήσεις είναι και του αμερικανού μουσικού Λένι Κράβιτς. Το προσωπικό του στυλ εμφάνισης τον καθιστά όπως λένε πιθανό επιμελητή μιας μελλοντικής, ένατης, κάψουλας.