Ανοιχτή σε συζητήσεις για την αξιοποίηση και των υπόλοιπων «ορφανών» –όπως τα χαρακτηρίζει –κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων που παραμένουν στη διαχείριση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) δηλώνει τώρα η Fraport Greece.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Αλεξάντερ Ζίνελ, από το βήμα του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών έριξε χθες την ιδέα στην κυβέρνηση να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση και των υπόλοιπων περιφερειακών αεροδρομίων που σήμερα λειτουργούν με ευθύνη της ΥΠΑ.
Εφόσον ανοίξει η σχετική συζήτηση από την ελληνική πολιτεία, δήλωσε ο Ζίνελ, η Fraport Greece είναι «έτοιμη» για τη μεταφορά της τεχνογνωσίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που έχει στη διαχείρισή της και στα υπόλοιπα «ορφανά» κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια.
Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε, «είμαστε ανοιχτοί σε συζητήσεις με το κράτος και την ελληνική κυβέρνηση, ώστε και αυτά τα αεροδρόμια να μπορέσουν να αξιοποιηθούν από τη Fraport».
Με τα λόγια αυτά, «ο Αλεξάντερ Ζίνελ περιέγραψε την επιθυμία του για μονοπωλιακή διαχείριση του συνόλου των ελληνικών αεροδρομίων από τη Fraport Greece» σχολίαζαν αεροπορικές πηγές. Εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι δεν μίλησε για συμμετοχή της Fraport Greece σε κάποιον νέο διαγωνισμό, αλλά για το ενδεχόμενο παραχώρησης στη γερμανική εταιρεία και των άλλων ελληνικών αεροδρομίων που διαχειρίζεται σήμερα η ΥΠΑ μέσω απευθείας διαπραγματεύσεων.
Κάνοντας αναδρομή στη δραστηριοποίηση της Fraport στην Ελλάδα μέχρι σήμερα, αναφέρθηκε στο 2014, όταν η Fraport εκδήλωσε ενδιαφέρον για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Οπως είπε, «ήταν μια δύσκολη χρονιά, με αρκετές αναταραχές, ωστόσο η εταιρεία επέλεξε να στηρίξει έναν από τους μεγαλύτερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας».
Περιγράφοντας το υπόβαθρο της επένδυσης της Fraport στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, τόνισε ότι στόχος είναι η ανακαίνιση και η ασφαλής λειτουργία τους.