Eπενδύσεις 203 εκατ. ευρώ θα ολοκληρώσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μέχρι τα τέλη του 2019 ενώ στα επιχειρηματικά της πλάνα προγραμματίζει και νέο γύρο επενδύσεων έως τα τέλη του 2022. Αυτό δήλωσε χθες στο πλαίσιο εκδήλωσης για τα δέκα χρόνια παρουσίας της εταιρείας στη συμβολαιακή γεωργία ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής.
Με αφετηρία το 2008 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανέπτυξε το πρώτο πρόγραμμα του είδους του στη χώρα μας, στηρίζοντας την ελληνική αγροτική παραγωγή και μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού. Σήμερα επιτυγχάνει τη δημιουργία μίας πλήρως καθετοποιημένης ελληνικής διαδρομής για τα προϊόντα της, ξεκινώντας από την εξ ολοκλήρου κάλυψη των αναγκών της σε ελληνικό κριθάρι ως πρώτη ύλη για τις δεκαπέντε μάρκες μπίρας που παράγει στη Ελλάδα.
Ήδη στο πρόγραμμα συμμετέχουν 2.500 Έλληνες παραγωγοί σε 19 νομούς ενώ από το 2008 έχει προμηθευτεί πάνω από 327.000 τόνους βυνοποιήσιμου ελληνικού κριθαριού υψηλής ποιότητας, 52.000 εκ των οποίων το 2017 με την προστιθέμενη αξία που έχει παραχθεί να υπερβαίνει τα 60 εκατ. ευρώ. Μέσω του προγράμματος αυτού έχουν ήδη δημιουργηθεί περισσότερες από 800 θέσεις εργασίας κυρίως στον αγροτικό τομέα.
«Το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού είναι ένα πρότυπο παραγωγικό μοντέλο για τον πρωτογενή τομέα στην Ελλάδα, μοναδικό σε έκταση και διάρκεια στη χώρα μας. Η επιτυχής πορεία του αποδεικνύει ότι η συνεργασία εταιριών, φορέων και πρωτογενούς τομέα αποφέρει σημαντικά οφέλη, αλλά κυρίως προσθέτει αξία στην ελληνική οικονομία. Με τέτοιες πρωτοβουλίες, εμείς, στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μετράμε το αποτύπωμά μας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, και, εν τέλει, κάνουμε την «ελληνικότητα» πράξη, ακολουθώντας μία καθαρά ελληνική διαδρομή για όλη μας την παραγωγή, ξεκινώντας από τον σπόρο και το χωράφι και καταλήγοντας στο ποτήρι του Έλληνα καταναλωτή», δήλωσε ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας,
Αναφερόμενος στην αγορά μπίρας ο κ. Δανιηλίδης σημείωσε την πτώση της κατανάλωσης μπίρας εξαιτίας της μείωσης των εισοδημάτων των Ελλήνων τα τελευταία χρονιά ενώ επεσήμανε και στις επιπτώσεις που έχει ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης ωστόσο αν και η αγορά μπίρας σημείωσε πτώση 4% τη χρονιά που πέρασε όπως είπε οι εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά είναι θετικές.