Τι χρειάζεται κανείς για να μάθει το μέλλον; Μία επικοινωνία με την υπερκόσμια διάσταση. Μία ανάγνωση με χαρτιά Ταρό. Σαν αυτά που ξέρει μία ηρωίδα επιζήσασα από τα θρίλερ του Χίτσκοκ , διαβάζοντας το πέρασμα του χρόνου.
Η Τίπι Χέντρεν λοιπόν βγήκε από το παρελθόν των 50ς , μετά το σοκ που είχε πάθει πρωταγωνιστώντας στα προφητικά για την περιβαλλοντική καταστροφή «Πουλιά» του Μετρ Χίτσκοκ . Και δέχτηκε να συνεργαστεί με τον δημιουργικό καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Gucci Αλεσσάντρο Μικέλε. Ο οποίος αναζητώντας ένα πρόσωπο ιδιαίτερο για να εμπλουτίσει το αλλόκοτο ύφος που έχει εμποτίσει τον ιταλικό οίκο, βρήκε στη λησμονημένη μούσα τα στοιχεία της γοητευτικής παρακμής που ταιριάζουν με την αισθητική του. Η Τίπι Χέντρεν του παρόντος μεταμορφώθηκε σε χαρτορίχτρα και μέντιουμ για να την εντοπίσουν οι νεαρές υπάρξεις που έλκονται από την αλχημεία και τον αποκρυφισμό σε ένα μέρος του Λος Άντζελες.
Η Χέντρεν ερμηνεύει τον ρόλο της μυστηριακής γηραιάς κυρίας. Η εμπειρία της ως νεαρό μοντέλο της μόδας, πριν γίνει πρωταγωνίστρια στις ταινίες του Χίτσκοκ «Τα πουλιά» και «Μάρνι» επιστρέφει για να δώσει στυλιστικό βάθος στα κοσμήματα και τα ρολόγια που συμπρωταγωνιστούν μαζί της στο βίντεο του οίκου.
Στο μεταξύ η Μύκονος απέκτησε το δικό της παράξενο σημείο Gucci προδιαγραφών: ο οίκος αυτό που πουλάει ως ιδιαιτερότητα στη μόδα του παρόντος είναι η ανάμειξη στοιχείων χωρίς χρονικά ή αισθητικά όρια. Το νέο του κατάστημα στο εμπορικό κέντρο του Nammos συνέθεσε ένα cabinet de curiosités συγκεντρώνοντας αντικείμενα, ρούχα, αξεσουάρ και λεπτομέρειες παράδοξων ιστοριών. Προς ενίσχυση της «εμπειρίας του μετέωρου βήματος του καταναλωτή» όλα τα παράταιρα ο χώρος τα περικλείει με το μπλε του ουρανού (και της Μυκόνου) με το οποίο βάφτηκαν οι τοίχοι, το δάπεδο και η οροφή.