«Μια ζωή στα ερείπια» ονομάζεται η βιογραφία, αλλά προφανώς ο τίτλος είναι παραπλανητικός. Τα ερείπια όπου έζησε η Εύα Πάλμερ Σικελιανού (1874 – 1952) ήταν ένδοξα και έτσι ήθελε η ίδια να τα περιγράφει. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για την πρώτη ολοκληρωμένη βιογραφία που αφορά την αμερικανίδα ηθοποιό, σκηνοθέτρια και συνθέτρια, την οποία υπογράφει η Αρτεμις Λεόντις, καθηγήτρια Νέων Ελληνικών στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν, για λογαριασμό των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων του Πρίνστον.
Στο βιβλίο, η κυκλοφορία του οποίου αναμένεται τον Μάρτιο του 2019 (σύμφωνα με τον διεθνή κατάλογο των Εκδόσεων), η ιστορία της Πάλμερ ξεκινάει από τις σπουδές Ελληνικών στο Bryn Mawr College της Νέας Υόρκης, συνεχίζει με τη λεσβιακή ζωή στο Παρίσι και τον ερχομό στην Ελλάδα μαζί με τον Ρέιμοντ Ντάνκαν (αδερφό της Ισιδώρας). Ο γάμος της το 1907 με τον Αγγελο Σικελιανό είναι προφανώς ένα ξεχωριστό –και μεγάλο –κεφάλαιο, όπως και η ανασύσταση των Δελφικών Εορτών, όπου η Πάλμερ ανεβάζει αρχαίες τραγωδίες με δική της χορογραφία, σκηνογραφία και μουσική.
Η επιστροφή της στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής το 1933 σημαίνει και μια αντίστροφη πορεία, καθώς μπαίνει στη μαύρη λίστα καλλιτεχνών εξαιτίας της κριτικής που ασκεί στον «αμερικανικό ιμπεριαλισμό» κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Αποτέλεσμα μάλιστα είναι να μην της επιτραπεί ποτέ νέο ταξίδι στην Ελλάδα μέχρι τον θάνατό της. «Για περίπου μισό αιώνα, ντυμένη με χειροποίητους ελληνικούς χιτώνες και σανδάλια, επιδίωξε να φέρει ελευθερία στη σύγχρονη κουλτούρα μέσα από τη σύνδεση με τους αρχαίους» διαβάζουμε στην περιγραφή της έκδοσης. «Σ’ αυτή τη διαδρομή θα συναντήσει ορισμένους από τους σημαντικότερους σύγχρονους δημιουργούς, όπως οι Νάταλι Κλίφορντ Μπάρνι, Ρενέ Βίβιαν, Ισιδώρα Ντάνκαν, Σούζαν Γκλάσπελ, Τζωρτζ Κραμ Κουκ, Ρίτσαρντ Στράους, Δημήτρης Μητρόπουλος, Νίκος Καζαντζάκης, Γιώργος Σεφέρης, Χένρι Μίλερ, Πολ Ρόμπισον, Τεντ Σον».
Η συγγραφέας της βιογραφίας έχει ήδη εκδώσει τη μονογραφία «Τοπογραφίες του Ελληνισμού» και έχει επιμεληθεί, εκτός άλλων, το «… Η Ιθάκες τι σημαίνουν. Αναγνώσεις στον Καβάφη».