Ήταν την άνοιξη του 1886, όταν η Opel παρουσίασε το πρώτο της ποδήλατο. Είχε μεγάλο εμπρός τροχό (το λεγόμενο penny farthing) και απλά, ήθελε δυνατά πόδια! Όπως ανέφερε, το ποδήλατα, ήταν τότε μία παροδική ‘τρέλα’ της εποχής. Το 1886, ο Opel πούλησε το πρώτο του ποδήλατο – και ξεκίνησε η παραγωγή ποδηλάτων στην εταιρία.
Μόλις ένα χρόνο αργότερα, η Opel άρχισε να παράγει τρίκυκλα και ποδήλατα με μικρούς τροχούς, τα λεγόμενα ποδήλατα ασφαλείας (safety bicycles). Ο γιος του Οπελ, o Καρλ Οπελ είχε φέρει ένα τέτοιο ποδήλατο επιστρέφοντας από μια εκπαιδευτική εκδρομή με θέμα την παραγωγή ποδηλάτων στο Sheffield, Αγγλία.
Εντυπωσιασμένος από τα πλήθη στους Αγγλικούς αγώνες ποδηλάτων, μετά την επιστροφή του ο Καρλ έτρεξε σε έναν αγώνα στο Palmengarten στη Φρανκφούρτη – και πολύ γρήγορα αναδείχτηκε νικητής.
Στη συνέχεια, όλα εξελίχθηκαν με ραγδαία ταχύτητα. Μετά την πρώτη του νίκη στη Φρανκφούρτη, ο Καρλ επέστρεψε με πέντε παραγγελίες για ποδήλατα και πολλές ακόμα τέτοιες νίκες είχαν σαν αποτέλεσμα νέες παραγγελίες.
Το 1899, οι αδερφοί Oπελ – ο μπαμπάς Aνταμ είχε πεθάνει το 1895 – κατασκεύασαν το πρώτο αυτοκίνητο, αλλά συνέχισαν ακάθεκτοι την επιχείρηση των ποδηλάτων. Μέχρι τη δεκαετία του 1920, προσέλκυαν τους παγκοσμίως καλύτερους αγωνιζόμενους ποδηλάτων, οι οποίοι σημείωναν τη μία νίκη κατά την άλλη με ποδήλατα Opel.
Το 1920 εξελίχθηκε στην παγκοσμίως μεγαλύτερη κατασκευάστρια ποδηλάτων.
Ακόμα και η απειλητική οικονομική κρίση του 1929 δεν κατάφερε να αναχαιτίσει την επιτυχία της επιχείρησης ποδηλάτων. Μετά το θάνατο των γιων του Οπελ, το 1927 και 1928, οι κληρονόμοι δεινοπάθησαν οικονομικά λόγω του διπλού φόρου κληρονομιάς που κλήθηκαν να πληρώσουν. Έχοντας οικονομική αδυναμία να υποστηρίξουν την ανακαίνιση των εγκαταστάσεων παραγωγής που λειτουργούσαν πάντα με πλήρη δυναμικότητα, οι κληρονόμοι αναζήτησαν αγοραστή.
Tελικώς, η Opel πούλησε αυτή την επιχειρηματική μονάδα της στη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία ποδηλάτων και αυτοκινήτων NSU το Δεκέμβριο του 1936 θέλοντας να αφοσιωθεί πλήρως στην παραγωγή αυτοκινήτων.