Το Crossland X τοποθετείται απευθείας στην καρδιά των μικρών SUV, όντας ένα μοντέλο που μπορεί να διαδραματίσει τον ρόλο του πολυσχιδούς οικογενειάρχη. Είναι ευρύχωρο, μπορεί να κινηθεί – χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του – μέσα στην πόλη, έχει εκδρομικά χαρακτηριστικά, και πατάει εύκολα στο χώμα, ακόμη και όταν πρέπει να σε βγάλει ασπροπρόσωπο. Σαφώς, το μεγάλο του ατού είναι η ντίζελ έκδοση, που θέτει το κόστος χρήσης σε χαμηλά επίπεδα. Τόσο η οικονομία καυσίμου όσο και τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας του – 83 ευρώ – αποτελούν άλλο ένα ισχυρό αβαντάζ του μοντέλου. Επίσης, η ευρυχωρία, η υπερυψωμένη καμπίνα και ο πρακτικός – βαθύς χώρος φόρτωσης συμπληρώνουν την θετική εικόνα του μικρού μοντέλου. Αυτό οφείλεται και στο ευεργετικό μεταξόνιο των 2.60 μέτρων. Συγκεκριμένα, το εσωτερικό του πατάει στην μοντέρνα σχεδίαση που υιοθετούν τα περισσότερα μοντέλα της Opel.
Στο ζητούμενο – που απασχολεί και τους περισσότερους υποψήφιους αγοραστές – που είναι το τεχνολογικό του υπόβαθρο, το Crossland X διαθέτει μια έγχρωμη οθόνη αφής (7 ή 8 ιντσών) που φιλοξενεί το σύστημα infotainment, με όλες τις πληροφορίες που θέλει ο οδηγός. Άλλο ένα στοιχείο του είναι η εξαιρετική πρακτικότητα – στα όριο του πολυμορφικού – που προσφέρει η καμπίνα επιβατών και είναι ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του μοντέλου. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεση τους τις μεγάλες και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα ενώ ο χώρος των αποσκευών ξεκινάει από τα 410 λίτρα – η αναδίπλωση αυξάνει την πρακτικότητα.
Επίσης, η έξυπνη λύση με το πίσω κάθισμα να μετακινείται σε μια διαδρομή μήκους 150 χλστ., δίνει τη δυνατότητα μεταβολής του χώρου φόρτωσης από τα 410 στα 520 λίτρα . Η έκδοση της δοκιμής μας διέθετε τον γνώριμο ντίζελ κινητήρα που προέρχεται από τον γαλλικό όμιλο PSA 1,6 λίτρων που αποδίδει 99 ίππους. Η ροπή των 250 Nm χαρίζει στην πράξη σπιρτάδα στο πετρελαιοκίνητο μοντέλου, που παραμένει ζωντανός χωρίς κομπιάσματα. Ο ήχος του μοτέρ κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ σίγουρα, η έκτη σχέση απουσιάζει από το κιβώτιο των πέντε σχέσεων. Η κατανάλωση καυσίμου, όπως αναφέρει το εργοστάσιο, είναι στα 3,6 λίτρα/100χλμ – η δοκιμή μας έδειξε μέσο όρο 4.5 – 5 λίτρα.
Τεχνολογικό υπόβαθρο
Aνάλογα με την έκδοση ο αγοραστής μπορεί να το εξοπλίζει με αρκετά συστήματα υποβοήθησης, όπως με σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης με ανίχνευση πεζού, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, κόπωσης οδηγού, παρέκκλισης λωρίδας, head up display ( απεικόνιση λειτουργιών στο παρμπρίζ), πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών μαζί με σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος κ.α.