Ηταν ο ιθύνων νους πίσω από την κατασκευή και προώθηση των ρολογιών αντοχής G-Shock που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία αρχικά στην Ιαπωνία και μετά σε όλο τον κόσμο. Πέτυχε επίσης να βάλει το καινοτόμο κομπιουτεράκι της εταιρείας του σε εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, ενώ παρουσίασε πολλά καινοτόμα προϊόντα όπως τη μικρή φωτογραφική μηχανή QV-10 με ενσωματωμένη οθόνη, την οποία έσπευσαν στη συνέχεια να μιμηθούν πολλοί ανταγωνιστές του. Το μήνυμά του και η φιλοσοφία του ήταν να δημιουργούνται συνεχώς προϊόντα τα οποία ανοίγουν νέες αγορές.
Ο λόγος για τον βιρτουόζο του μάρκετινγκ, όπως τον αποκάλεσαν οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης», Καζούο Κάσιο της Casio Computer, ο οποίος απεβίωσε την προηγούμενη εβδομάδα σε ηλικία 89 ετών. Διετέλεσε επικεφαλής της εταιρείας για σχεδόν τρεις δεκαετίες και κατείχε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου. Ηταν το τρίτο στη σειρά από τέσσερα αδέλφια που το 1957 μετεξέλιξαν την ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρονικών.
Διαδέχθηκε τον μεγαλύτερο αδελφό του Ταντάο Κάσιο το 1988 στη θέση του προέδρου και παρέμεινε σε αυτήν έως το 2015 όταν αντικαταστάθηκε από τον μεγαλύτερο γιο του, τον Καζουχίρο.
«Με το να ξεφύγουμε από προκαταλήψεις και συμβατικές έννοιες, επινοήσαμε προϊόντα τα οποία χρειάζονταν πραγματικά και χρησιμοποιήσαμε τις ψηφιακές μας τεχνολογίες για να τα κάνουμε πραγματικότητα» έχει πει ο ίδιος.
Τα αδέλφια προέρχονταν από φτωχή οικογένεια, αφού ο πατέρας τους ήταν αγρότης ρυζιού, ο οποίος μετακόμισε στο Τόκιο οικογενειακά για να εργαστεί στον κατασκευαστικό κλάδο μετά τον καταστροφικό σεισμό του 1923. Για να αποταμιεύσει χρήματα, περπατούσε από και προς τη δουλειά για πέντε ώρες καθημερινά.
Η Casio Computer ιδρύθηκε το 1946 ως Kashio Manufacturing –Kashio είναι και το πραγματικό όνομα των ιδρυτών της –ανάμεσα στα συντρίμμια της Ιαπωνίας που μόλις είχε βγει από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Την ιδέα για την εταιρεία την είχε ο Ταντάο Κάσιο ο οποίος εφηύρε ένα δαχτυλίδι που επέτρεπε στον κάτοχό του να καπνίζει μέχρι το τέλος άφιλτρα τσιγάρα τα οποία θεωρούνταν πολυτέλεια στην πολύ φτωχή τότε Ιαπωνία. Ο Ταντάο απεβίωσε το 1993.
Στη συνέχεια ο Καζούο Κάσιο και τα τρία αδέλφια του ανέδειξαν την εταιρεία από τοπική βιοτεχνία σε τεχνολογικό πολυεθνικό γίγαντα με ετήσιες πωλήσεις ψηφιακών ρολογιών, φωτογραφικών μηχανών, ψηφιακών φορητών αριθμομηχανών και ηλεκτρονικών οργάνων μουσικής με πλήκτρα που ξεπερνούν τα 3 δισ. δολάρια.
Το όνομα της εταιρείας το άλλαξαν το 1957 από Kashio σε Casio στην προσπάθεια να κερδίσουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στη Δύση, όπως και κατάφεραν.
Μεγάλη επιτυχία της εταιρείας ήταν τα ρολόγια G-Shock, τα οποία πρωτοπαρουσιάστηκαν το 1983 όταν δεν υπήρχε τίποτε αντίστοιχο στην αγορά. Μέχρι πέρυσι τον Αύγουστο η Casio είχε παραγάγει 100 εκατ. τέτοια ρολόγια.