Περισσότερα από 40 χρόνια ο πολυδιάστατος έλληνας ντηζάϊνερ -που υπογράφει ως Minas- φτιάχνει κοσμματα, χρηστικά μικροαντικείμενα, έπιπλα, φωτιστικά που σε ελκύει η απλότητα και η καθαρότητα της φόρμας τους.
Και τον κανόνα, που λέει «ό,τι είναι πρακτικά σωστό είναι και αισθητικά ωραίο» τον υπηρέτησε με προσήλωση σε όλη του τη ζωή.
Ο Μηνάς θήτευσε δίπλα στους χρυσοχόους του Βουράκη και στα 30 του, στη δικτατορία, έφυγε για τη Νέα Υόρκη, όπου έζησε 11 χρόνια και καθιερώθηκε ως σχεδιαστής διεθνούς εμβέλειας, δημιουργώντας μοναδικά, ιδιαίτερα κομμάτια από χρυσό και ασήμι. Επέστρεψε στην Ελλάδα το 1980. Έγινε ο πρώτος μη Σκανδιναβός σχεδιαστής που συνεργάστηκε με τον παγκόσμιας φήμης δανέζικο οίκο Georg Jensen. Το 1996 άνοιξε το δικό του κατάστημα-γκαλερί στη Μύκονο και μετά στην Κηφισιά, όπου τα πάντα είναι σχεδιασμένα από τον ίδιο. Στη Μύκονο ήταν που ξεδίπλωσε και τις αρχιτεκτονικές ικανότητές του κατασκευάζοντας το δικό του σπίτι, αλλά και το διαβόητο μπαρ Astra.Σε εκείνο το πέρασμα γνωρίστηκε με τον Κηθ Ρίτσαρντς των Rolling Stones και έφτιαξαν έναν δικό τους κώδικα φιλίας .
Ο ίδιος συνεχίζει έως σήμερα να βλέπει τον κόσμο μέσα από το δικό του σύμπαν. Το οποίο σχεδιάζει αφού σκέφτεται για τους τρόπους, τα υλικά και τις συνθήκες που θα το φέρουν στην δική μας πραγματικότητα. Καθώς ο Μηνάς έχει ένα δικό του κλειστό σύστημα , νιώθεις ότι επικοινωνεί με τους γύρω του μέσα από τα αντικείμενα που πρώτα τα σχεδιάζει στο χαρτί και στη συνέχεια κατασκευάζει πάντα με τα χέρια του. Λεπτολόγος και τελειομανής δημιουργεί λειτουργικά και όχι απλά διακοσμητικά αντικείμενα. Δεξιοτέχνης δημιουργός και ιδιοσυγκρασιακός χαρακτήρας έχτισε στο πέρασμα του χρόνου την «ιστορία» του . Πέρα από μια επιχείρηση με δικά του καταστήματα στη Μύκονο, την Αθήνα και το Λονδίνο η ζωή του εμφανίζεται ως η σύνθεση των περιπετειών ενός ανήσυχου και ευρηματικού μυαλού. Καθώς μέσα στον Ιούλιο γίνεται 80 ετών μαζεύει κοσμήματα, αντικείμενα και ανθρώπους που αγάπησαν τον κόσμο του σε ένα βιβλίο και σε μία σειρά φωτογραφιών που γίνονται «μαγιά» για μία έκθεση που οργανώνει με το Πωλητήριο του μουσείου Μπενάκη της οδού Πειραιώς . Σαν ένα είδος προπόνησης για τον ίδιο και τους δικούς του
συνεργάτες , τη σύντροφό του Τζίνα και τους δύο γιούς του , επιθυμώντας να κάνει εκεί στο ίδιο μουσείο την αναδρομική του έκθεση. Με τη βοήθεια της επιμελήτριας Ελένης Αθανασίου, η οποία με αφορμή την παρουσίαση της έκθεσης «Minas Clarity of Shapes through the lens of Coutayar» στις 5 Σεπτεμβρίου σημειώνει πως «το έργο του, αφαιρετικό, λιτό, με έμφαση στις μαλακές, ρέουσες, οφιοειδείς γραμμές, την δύναμη και την καθαρότητα της φόρμας, έχει ρυθμό – στοιχείο ισορροπίας, συμμετρίας, αρμονίας και σταθερότητας – και λειτουργεί ως χορογραφία, αποτρεπτικά ως προς τη χαώδη ροή τόσο στο χώρο όσο και στο χρόνο».