Το μικρό κορίτσι κοιτούσε με απορία το πράσινο μήλο το οποίο είχε «σκάσει» σχεδόν δίπλα στα μαρμάρινα σκαλοπάτια πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας. Η μητέρα της, μια κατάξανθη, κομψή Αμερικανίδα, ντυμένη με λευκό φόρεμα και φουλάρι Hermes, σε τιρκουάζ και κίτρινες αποχρώσεις, προσπάθησε να της «εξηγήσει» ότι στην Ελλάδα τα πράσινα μήλα μπορεί να είναι και… ιπτάμενα!
Το κορίτσι σήκωσε το κεφάλι του. Προσπαθούσε μάλλον να διακρίνει και άλλα πράσινα μήλα στον γαλάζιο αττικό ουρανό. Στο παιδικό του μυαλό τα μήλα έμοιαζαν να έχουν «μαγικές» διαστάσεις. Κάτι σαν την ιπτάμενη γκουβερνάντα Μαίρη Πόπινς, ντυμένη όμως με πράσινη στολή.
Ο doorman του ξενοδοχείου έδινε εντολές σε κάποιους από την ομάδα καθαρισμού να εξαφανίσουν τα κομμάτια του πράσινου μήλου. Κάποιοι ρωτούσαν για ποιον ακριβώς λόγο το μήλο έσπασε σε τρία μεγάλα κομμάτια, στο κεντρικότερο σημείο της Αθήνας. Την εξήγηση έδωσε υπάλληλος του ξενοδοχείου. «Το μήλο έπεσε από το μπαλκόνι», σφύριξε μέσα από τα δόντια του. «Ο πελάτης θέλω να πιστεύω ότι δεν το πέταξε επίτηδες» επισήμανε.
Τουρίστες πεζοπορίας και σουβλακίου!
Ιπτάμενα μήλα και ομάδες απορημένων περαστικών δίπλα από τα σκαλοπάτια της ξενοδοχειακής μονάδας. Το περιστατικό θα μπορούσε να έχει μικρή σημασία, αν πίσω από όλη αυτή την αστεία εικόνα δεν κρυβόταν μια μάλλον «σκληρή» πραγματικότητα. Οι συγκεκριμένες συμπεριφορές πελατών δείχνουν την ποιότητα των τουριστών οι οποίοι έρχονται για διακοπές στην Ελλάδα.
Αυτοί που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, γύρω από τις πραγματικές συνθήκες και τα οικονομικά standards, μιλάνε για εκατομμύρια τουρίστες, οι οποίοι όμως δεν είναι διόλου ποιοτικοί. Πάρα πολλοί άνθρωποι που επισκέπτονται τη χώρα μας, δεν ξοδεύουν σχεδόν τίποτα, εκτός από τα ποσά που έχουν ήδη πληρώσει μέσω των ταξιδιωτικών τους γραφείων (εισιτήρια, ξενοδοχεία κ.λπ.). Αποφεύγουν να κάνουν shopping, δεν παίρνουν ταξί και επιλέγουν (ακόμα και αυτοί οι οποίοι διαμένουν σε πεντάστερες μονάδες) τα φθηνά εστιατόρια, ταβέρνες και σουβλατζίδικα στο Σύνταγμα και το ιστορικό κέντρο. Ευτυχώς που υπάρχουν οι Ιάπωνες, Κινέζοι και πλούσιοι Αμερικανοί, οι οποίοι αφήνουν τα χρήματά τους σε πολυτελή spa αλλά και στις boutiques Louis Vuitton και Chanel όπως επίσης στα Cartier, Chopard και άλλα ακριβά κοσμηματοπωλεία. Η Αμερικανίδα ανεβαίνει τα σκαλιά του ξενοδοχείου. Μόλις έχει επιστρέψει από τη Μύκονο. Φοράει τα χρυσά σανδάλια του Pedro Garcia, τα οποία παρουσιάστηκαν μαζί με άλλα εντυπωσιακά πέδιλα στο Simple Caracter του νησιού των ανέμων.

Η Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη στο ΔΣ της Ελληνικής Πρωτοβουλίας

Η Ελληνική Πρωτοβουλία φροντίζει με εντυπωσιακό τρόπο για το μέλλον της χώρας μας μέσα από φιλανθρωπικές δράσεις και προγράμματα που στοχεύουν στην οικονομική ανάπτυξη. Εχει φροντίσει να κινητοποιήσει ανθρώπους με στόχο την αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης, την ενδυνάμωση της επιχειρηματικότητας κ.λπ. Η Ελληνική Πρωτοβουλία (The Hellenic Initiative) είναι ένα παγκόσμιο κίνημα των Ελλήνων της Διασποράς. Το κίνημα αυτό, λοιπόν, με τη διεθνή ακτινοβολία ανακοίνωσε ότι η Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη προσχώρησε στο Διοικητικό Συμβούλιο. Η κυρία Βαρδινογιάννη, πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO, μέσα από το έργο της στον Σύλλογο Φίλων των Παιδιών με Καρκίνο «Ελπίδα», όπως και στο Ιδρυμα Βαρδινογιάννη, απέδειξε ότι είναι μια προσωπικότητα – φωτεινό παράδειγμα αλτρουισμού και φιλανθρωπίας.