Μια βροχή έφερε τα πάνω κάτω στο χθεσινό γερμανικό γκραν πρι με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να χρίζεται ως ο πιο άτυχος του χθεσινού αγώνα αφού μια αψυχολόγητη στραβοτιμονιά στο βρεγμένο οδόστρωμα τον οδήγησε εκτός πίστας και πάνω στις μπαριέρες λίγους γύρους πριν κλειδώσει μια σημαντική γι’ αυτόν και την κόκκινη ομάδα του νίκη. Ετσι, όπως επιτάσσει η παράδοση τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ο Λιούις Χάμιλτον οδήγησε –χάρη στην ατυχία του Φέτελ –το μονοθέσιο της Mercedes-Benz στο πρώτο σκαλί του βάθρου, μαζεύοντας πολύτιμούς βαθμούς για την ομάδα του που φαίνεται είχε ούριο άνεμο στον ενδέκατο γύρο της χρονιάς.
O Χάμιλτον κατάφερε με τον ομόσταβλό του Βάλτερι Μπότας να κάνουν το 1-2 στο συννεφιασμένο βάθρο των νικητών, με τη Ferrari –μετά την πίκρα που τους έδωσε ο απρόσεκτος Φέτελ –να παρηγορείται με την παρουσία του ανθεκτικού στη βροχή Κίμι Ράικονεν στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Εμπειρία
Οι αντοχές αλλά και η ανεξάντλητη εμπειρία του Λιούις Χάμιλτον κυριάρχησαν για ακόμη μια φορά στο γερμανικό γκραν πρι με τον περσινό πρωταθλητή να καταφέρνει από 14ος στην εκκίνηση να προσπεράσει τους πάντες και να στεφθεί νικητής.
O Χάμιλτον λίγο μετά τόνισε ότι τον βοήθησε σημαντικά η υποστήριξη του κοινού στον εντός έδρας αγώνα για τη γερμανική Mercedes-Benz ενώ επεσήμανε και την απόδοση του μονοθεσίου του –αυτή τη φορά όλα λειτούργησαν τέλεια χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα.
Εξαιρετική ήταν και η προσπάθεια του Μαξ Φερστάπεν που με το ταχύτατο μονοθέσιο της Red Bull μπόρεσε –παρά τις εναλλαγές του καιρού και των ελαστικών –να τερματίσει στην τέταρτη θέση. Ο Φέτελ ανέφερε ότι είναι πολύ θυμωμένος με το γεγονός ότι ένα μικρό λάθος είχε τόσο σοβαρές επιπτώσεις στον αγώνα όπου εξαιτίας ενός κακού υπολογισμού στο φρενάρισμα βρέθηκε εκτός πίστας την ώρα που είχε σχεδόν στο τσεπάκι του, όπως τόνισε, τη νίκη.
Ξανά μπροστά η Mercedes
Στη βαθμολογία των ομάδων η Mercedes-Benz οδηγεί και πάλι την κούρσα με 310 βαθμούς ακολουθούμενη από τη Ferrari που έχει συλλέξει 302. Με 188 βαθμούς έφυγε από τη Γερμανία ο Λιούις Χάμιλτον (πέρασε και πάλι πρώτος) και ακολουθεί ο Φέτελ (Ferrari) στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών με 171 βαθμούς. Το πρωτάθλημα στην Formula 1 συνεχίζεται χωρίς ανάσα και το επόμενο Σαββατοκύριακο με το Γκραν Πρι Ουγγαρίας στη Βουδαπέστη –είναι η πρώτη χρονιά που μέσα σε ένα μήνα θα έχουν διεξαχθεί πέντε γκραν πρι εξαντλώντας τις αντοχές ομάδων και οδηγών. Θα ακολουθήσει η καλοκαιρινή ανάσα των ομάδων και το πρωτάθλημα στην Formula 1 θα συνεχιστεί στο Βέλγιο στις 26 Αυγούστου.
Βροχή συμβολαίων
Μπορεί η απόδοση των δύο οδηγών της Mercedes-Benz να μην είναι η καλύτερη το πρώτο μισό του πρωταθλήματος –κυρίως εξαιτίας των μηχανικών προβλημάτων που παρουσιάζουν τα μονοθέσια της φίρμας -, όμως το δίδυμο των ασημένιων βελών Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας κατάφερε να κλειδώσει για άλλα δύο χρόνια με τη γερμανική ομάδα υπογράφοντας την προηγούμενη εβδομάδα τα νέα τους παχυλά συμβόλαια. Συγκεκριμένα, ο περσινός πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον θα τρέχει με το μονοθέσιο της Mercedes-Benz έως και το 2020. Το νέο συμβόλαιο θα του αποφέρει ετησίως 45 εκατ. ευρώ. Συμβόλαιο υπέγραψε και ο Βάλτερι Μπότας, ο δεύτερος οδηγός της γερμανικής φίρμας, με ισχύ έως το 2019 και προοπτική ανανέωσης ώς το 2020.
Η Ferrari στη μετά Μαρκιόνε εποχή
H Ferrari έπειτα από μπαράζ φημών ανακοίνωσε την αποχώρηση του Σέρτζιο Μακριόνε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της FΙΑΤ – Chrysler, του ιταλικού ομίλου που έχει στην ομπρέλα του της φίρμες Fiat, Alfa Romeo, Chrysler, και προέδρου της Ferrari. Μια σοβαρή ασθένεια που επιδεινώθηκε έπειτα από πρόσφατη χειρουργική επέμβαση αναγκάζει τον πρωτοκλασάτο 66χρονο Μαρκιόνε να αποχωρήσει. Οπως είναι φυσικό, οι εξελίξεις αυτές θα επηρεάσουν σημαντικά τις μελλοντικές αποφάσεις και στο αγωνιστικό τμήμα της Ferrari, που φέτος διανύει την καλύτερη αγωνιστική της χρονιά φλερτάροντας ύστερα από πολλά χρόνια με την κατάκτηση του τίτλου. Τη θέση του προέδρου στη Ferrari –που κατείχε έως και την προηγούμενη εβδομάδα ο Μαρκιόνε –θα αναλάβει προσωρινά ο Τζον Ελκαν, εγγονός του ιδρυτή της Fiat Τζιάνι Ανιέλι, ενώ διευθύνων σύμβουλος αναλαμβάνει ο Λουίς Καμιλέρι. Να σημειωθεί ότι ο Μαρκιόνε είχε έρθει σε έντονη αντιπαράθεση με τη νέα διαχειρίστρια εταιρεία των δικαιωμάτων της Formula 1 φθάνοντας στο σημείο να απειλήσει με αποχώρηση από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο λόγος; H ομάδα από τη Σκουντερία εξέφρασε την αντίθεσή της με τις επικείμενες αλλαγές στους κανονισμούς για τους κινητήρες που θέλει να επιβάλει από το 2021 η νέα αμερικανική ιδιοκτήτρια της Formula 1. Eπίσης παγώνει όπως φαίνεται και η αποχώρηση του Κίμι Ραϊκόνεν από την ομάδα της Ferrari εξαιτίας της κόντρας που είχε με τον πρώην πρόεδρο της ομάδας Σέρτζιο Μαρκιόνε.