«Την τέχνη και τη δεξιοτεχνία που είναι συνδεδεμένη με Ιταλούς κατασκευαστές» αιχμαλωτίζει η φετινή κολεξιόν Gucci Decor. Σχεδιάστηκε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, τον Αλεσάντρο Μικέλε και, κατά κάποιον τρόπο, λειτουργεί και ως ιστορία της ιταλικής τέχνης και χειροτεχνίας.

Η σειρά ειδών οικιακού εξοπλισμού είναι διακοσμημένη με τα μοτίβα του Gucci: prints, εμπνευσμένα από τις κολεξιόν ready-to-wear του οίκου χρησιμοποιούνται σε όλη την κολεξιόν. Η ταπετσαρία των καρεκλών είναι το ζακάρ μοτίβο του Gucci, διάστικτο με μέλισσες και αστέρια. Για τα επιτραπέζια σκεύη, ο οίκος επιστρατεύει τις δεξιότητες του Richard Ginori, εταιρείας που «είδε το φως» στη Φλωρεντία του 1735: φίδια για λαβές στα βάζα που σχεδίασε ο Ginori, κλαδιά κερασιάς, φύλλα και άνθη (εμπνευσμένα από ένα vintage ύφασμα) στα πιάτα.

Το πρόσωπο πίσω από την καμπάνια για την κολεξιόν είναι η εικονογράφος Αλεξ Μέρι (είχε εργαστεί και για την προηγούμενη κολεξιόν του ιταλικού οίκου). Η δουλειά της αιχμαλωτίζει στην εντέλεια τον αλλόκοτο κόσμο του Gucci. Αρωματικά κεριά παρουσιάζονται σε πορσελάνινη βάση διακοσμημένη με prints της Μέρι.

Και οι θαυμαστές της κολεξιόν Gucci Decor 2018 μπορούν να διακοσμήσουν τους χώρους του σπιτιού τους με καινούργια αντικείμενα, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία διευρυμένης πραγματικότητας που προσφέρει η εφαρμογή του Gucci.