Μπαράζ αλλαγών προβλέπονται την επόμενη σεζόν, το 2019, στα μονοθέσια της Formula1. Η FIA (Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου) έχει ήδη δώσει μια πρώτη γεύση από τις πιο σημαντικές αλλαγές που επίκεινται στα μονοθέσια, που προς το παρόν έχουν δημιουργήσει ποικίλες αντιδράσεις (θετικές και αρνητικές) στους κόλπους των δέκα ομάδων.
Ειδικότερα, η FIA θέλει περισσότερες προσπεράσεις: την επόμενη χρονιά επίκεινται σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση των μονοθεσίων, κάτι που θα επιφέρει και περισσότερες κόντρες μεταξύ των οδηγών. Επίσης, στο στόχαστρο της FIA τα τελευταία χρόνια είναι και το βάρος του μονοθεσίου.
Το 2017, το ελάχιστο βάρος, οδηγού και μονοθεσίου, ήταν 728 κιλά. Φέτος, το βάρος του μονοθεσίου δεν πρέπει να είναι κάτω από τα 734 κιλά, ενώ το 2019, το όριο πιθανόν να ανέβει και άλλο. Αυτό φαίνεται πως δεν βρίσκει σύμφωνους πολλούς οδηγούς που μετέχουν στην κορυφαία κατηγορία των μηχανοκίνητου αθλητισμού. Βαρύτερο μονοθέσιο, για αυτούς σημαίνει απώλεια στην επιτάχυνση και την οδική συμπεριφορά. Πολλοί πιστεύουν ότι τα χειρότερα έρχονται, αφού, είναι πολύ πιθανόν η FIA να επιβάλει ελάχιστο βάρος και στους οδηγούς!
Αυτό σημαίνει ότι – και εφόσον δεν διαψευστούν οι φήμες – κανένας οδηγός δεν θα μπορεί να μετέχει στα γκραν πρι αν ζυγίζει λιγότερο από 80 κιλά. Αν αυτό ισχύσει, τότε οι μισοί οδηγοί θα πρέπει να βάλουν κιλά και κάποιοι άλλοι ίσως να χρειαστεί να χάσουν . Τα μονοθέσια αναμένονται να γίνουν βαρύτερα, και εξαιτίας της αύξησης του ελάχιστου ορίου των καυσίμων. Φέτος τα μονοθέσια έχουν 105 κιλά σε καύσιμα, ενώ του χρόνου θα αγγίξουν τα 110 κιλά. Πάντως, οι ιθύνοντες πιστεύουν ότι το θέαμα θα γίνει ακόμη πιο συναρπαστικό χάρη στις μικρές και πολλαπλές βελτιώσεις που θα υποστούν τα μονοθέσια στην αεροδυναμική τους.