Μια νέα σημαντική εμπορική επιτυχία σημείωσε ο όμιλος BMW Group. Ειδικότερα, τα ηλεκτρικά και plug – in υβριδικά μοντέλα της φίρμας κατάφεραν να πετύχουν τους πρώτους επτά μήνες του έτους πωλήσεις 71.310 μονάδων, που συνεπάγεται, όπως αναφέρει η βαυαρική φίρμα, αύξηση 40.6% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
![](https://www.tanea.gr/wp-content/uploads/2018/08/P90315064_lowRes_computer-tomography--300x239.jpg)
Ακόμη, οι πωλήσεις Ιουλίου των μοντέλων ηλεκτρικών BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric ανήλθαν σε 10.649 (+30,9%), επιβεβαιώνοντας τη θέση του BMW Group ως παγκοσμίως κορυφαίου παρόχου premium ηλεκτροκίνησης.
![](https://www.tanea.gr/wp-content/uploads/2018/08/P90273513_lowRes_the-new-bmw-i3-08-20-300x200.jpg)
Εξαιρετική είναι η πορεία της φίρμας και στην Κίνα, με το ηλεκτρο-υβριδικό της μοντέλο, την BMW Σειράς 5 να ξεπερνάει τις 8 χιλιάδες μονάδες, και να συντελεί στον εξαπλασιασμό των ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών μοντέλων στην συγκεκριμένη αγορά.
Αρκετές ακόμα σημαντικές αγορές κατάφεραν να αυξήσουν αισθητά τις πωλήσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών μοντέλων τους πρώτους επτά μήνες της χρονιάς, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ (13.874 / +39,5%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (9.923 / +34,3%).