Ο γαλλικός οίκος μόδας Balmain παρουσίασε μια νέα ομάδα supermodels – αλλά δεν είναι πραγματικές.
Την τρέχουσα σεζόν ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Olivier Rousteing (Ολιβιέ Ρούστεν) επέλεξε έναν «εικονικό στρατό» ψηφιακά κατασκευασμένων μοντέλων για να φορέσουν τη νέα του συλλογή.
«Ο καθένας και όλοι είναι πάντα ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν στις τάξεις του στρατού του Balmain που συνεχώς διευρύνονται – πρέπει απλώς να μοιραστούν το τολμηρό πνεύμα περιπέτειας όπως τα νέα μας ψηφιακά είδωλα μας, Margot, Shudu και Zhi, που αντικατοπτρίζουν την ομορφιά, το ροκ στυλ και την αυτοπεποίθηση» αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα του Balmain.
Τα πολύ ρεαλιστικά μοντέλα δημιουργήθηκαν από τον φωτογράφο, Κάμερον – Τζέιμς Γουίλσον, ο οποίος δημιούργησε τη Shudu το 2017. Τα ρούχα είναι της CLO Virtual Fashion, η οποία δημιουργεί υπερρεαλιστικές προσομοιώσεις 3D ενδυμάτων.
Η Shudu είναι γνωστή ως το «πρώτο ψηφιακό σούπερ μοντέλο στον κόσμο». Η σελίδα της στο Instagram έχει περίπου 140.000 ακόλουθους και έχει ήδη εμφανιστεί σε καμπάνιες ομορφιάς της Fenty και έχει φωτογραφηθεί για το Women’s Wear Daily και το Cosmopolitan.
Η δημοτικότητα των εικονικών μοντέλων είναι σίγουρα σε άνοδο. Η Lil Miquela, ένας χαρακτήρας που δημιουργήθηκε από τον Trevor McFedries και τον Sara Decou ως ψηφιακό έργο τέχνης, έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς στο Instagram, προβάλλει ρούχα υψηλής ραπτικής, αλλά προωθεί και φιλανθρωπικές οργανώσεις ενισχύοντας τους σκοπούς της.
Ο Rousteing του Balmain είναι γνωστός για το τολμηρό ύφος του και επιδιώκει να οδηγήσει τον γαλλικό οίκο μόδας στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής εποχής, αναφέρεται σε δημοσίευμα του Harpers’ Bazaar.
«Πρέπει να αλλάξουμε, πρέπει να προωθήσουμε τα όρια, πρέπει να μιλήσουμε στη νέα γενιά, πρέπει να κάνουμε τη μόδα προσιτή» δήλωσε σε βίντεο για τους New York Times πέρυσι.
Νωρίτερα φέτος, ο Rousteing δημιούργησε την «Πόλη των Φώτων Μου», η οποία είναι μια εμπειρία εικονικής πραγματικότητας και ακουστικά για να βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν τη δημιουργική του διαδικασία. Σε ένα διαφημιστικό βίντεο για τον Balmain, λέει ότι ήθελε να βοηθήσει «στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ μόδας και τεχνολογίας.