Με την παρουσίαση της συλλογής γυναικείων εσωρούχων της «πολύτροπης» Ριάνα έκλεισε η Εβδομάδα Μόδας στην Νέα Υορκη, σε μια επίδειξη που απέπνεε ελευθερία και αποδείκνυε ότι η γυναίκα μπορεί να είναι ταυτόχρονα γλυκιά και μοιραία, μητέρα και αισθησιακά ακαταμάχητη.
Το κλείσιμο της Εβδομάδας Μόδας στη Νέα Υόρκη κάνουν κατά παράδοση πολυτελείς μάρκες. Η Ριάνα άδραξε αυτή την τιμή για να προσφέρει ένα θέαμα σχεδόν μισής ώρας –σπάνια μεγάλη διάρκεια– σε μια τεράστια αίθουσα των πρώην ναυπηγείων του Μπρούκλιν.
Η διακόσμηση σε μεταμοντέρνο στιλ που υμνούσε τα πράσινα φυτά, από κάκτους έως σαλάτες υδροπονικής καλλιέργειας, μερικές φορές σε γλάστρες πάνω σε ράφια, μερικές φορές κάτω από τεράστιες γυάλινες φούσκες, όλα πάνω σε μια πασαρέλα από τεχνητό χλοοτάπητα που μόλις που φωτιζόταν.
Τα μοντέλα όλων των χρωμάτων, άλλα λεπτά σαν μπαγκέτες, άλλα σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, όλα ήταν γεμάτα ζωντάνια και ακολουθούσαν μια χορογραφία όπου αργές κινήσεις εναλλάσσονταν με άγριους χορούς, στάσεις άλλοτε γιόγκα άλλοτε στριπτιζέζ, με μια επίκληση ενός ζευγαριού σαδομαζό…
Όσο για τα εσώρουχα, υπήρχαν για όλα τα γούστα, από το άκρως θηλυκό έως το αρσενικό, και σε όλα τα χρώματα: από τις λευκές ανάλαφρες μεταξωτές πιζάμες έως τον μαύρο κορσέ που φθάνει ακριβώς κάτω από το γυμνό στήθος, κομπινεζόν από δαντέλα, καλτσοδέτες, ένα unisex σύνολο με boxer και tee shirt, περίτεχνα εσώρουχα σε παστέλ χρώματα.
“Με τα εσώρουχα, δεν χρειάζεται να έχεις παρά μια προσωπικότητα”, έλεγε η τραγουδίστρια από τα Μπαρμπάντος τον Μάιο, μόλις παρουσίασε την πρώτη της κολεξιόν με εσώρουχα Savage X Fenty.
“Είναι υπέροχο να μπορείς να παίζεις λίγο. Να είσαι χαριτωμένη και παιχνιδιάρα μια μέρα, μαύρη χήρα την άλλη. Θέλω οι γυναίκες να οικειοποιούνται την ομορφιά τους”, τόνισε η σχεδιάστρια που διαμόρφωσε μια αρχή να προσφέρονται όσο το δυνατόν μεγαλύτερα μεγέθη και οι τιμές στα είδη να είναι αρκετά κάτω από 100 δολάρια.
Φορώντας καφέ μίντι φόρεμα, η 30χρονη σταρ εμφανίστηκε για λίγο πάνω στην πασαρέλα για να ευχαριστήσει το κοινό χθες βράδυ, πολύ χαμογελαστή υπό τις επευφημίες των θεατών.