Η Amazon σχεδιάζει να ανοίξει μέχρι το 2021 στις ΗΠΑ έως 3.000 καταστήματα χωρίς ταμείο για να ανταγωνιστεί τα μίνι-μάρκετ και τα σαντουιτσάδικα
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Τζεφ Μπέζος αναζητά ακόμη το καλύτερο σχήμα γι’ αυτά τα νέα καταστήματα.
Ο όμιλος ενδέχεται ωστόσο να υιοθετήσει το μοντέλο του «AmazonGo» που λάνσαρε το 2016 στο Σιάτλ με ένα κατάστημα χωρίς ταμείο. Έκτοτε έχει ανοίξει δύο καταστήματα βασισμένα στην ίδια αρχή στην πόλη αυτή και ένα άλλο στο Σικάγο.
Οι πελάτες χρησιμοποιούν μια εφαρμογή στο κινητό τους για να εισέλθουν στο κατάστημα σκανάροντας τη συσκευή τους για να ενεργοποιήσουν μια περιστρεφόμενη πόρτα. Μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν ανάμεσα σε σάνtουιτς, αναψυκτικά ή σνακ και μετά να φύγουν από το κατάστημα χωρίς να περάσουν από το ταμείο.
Συσκευές ανίχνευσης διακρίνουν τι επέλεξαν οι καταναλωτές και τους χρεώνουν αυτομάτως, αναφέρει το Bloomberg.
Όσον αφορά το περιεχόμενο, τα καταστήματα AmazonGo προτείνουν φρεσκομαγειρεμένα φαγητά και μερικά προϊόντα τρέχουσας κατανάλωσης όπως κάνει για παράδειγμα η ιαπωνική αλυσίδα 7-Eleven που είναι δημοφιλής στην Ασία και τις ΗΠΑ.
Όμως τα καταστήματα μπορεί να αποτελέσουν απλώς ένα σημείο όπου θα πωλούνται σάντουιτς, σαλάτες ή μαγειρεμένα φαγητά ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να τρώνε κάτι στο πόδι