Το πιο διαδραστικό περίπτερο θα προβάλει η Skoda, στην προσεχή έκθεση στο Παρίσι, που θα πλαισιώνεται από πρωτοποριακά μοντέλα, όπως το Vision RS με προηγμένο plug – in υβριδικό σύστημα.
H νέα εποχή Skoda θα κάνει αισθητή την παρουσία της σε ένα από τα σημαντικότερα, παγκοσμίως, σαλόνια, με όπλο την πλειάδα μοντέλων, ενώ στόχος της φίρμας, οι εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες να πάρουν μια ισχυρή γεύση από τη νέα φιλοσοφία της φίρμας, το πρωτοποριακό ντιζάιν και τις καινοτόμες.
Για το λόγο αυτό έχει δημιουργηθεί ένα από τα πιο πρωτοποριακά περίπτερα, μέσα στα οποία οι επισκέπτες θα έχουν ενεργό ρόλο,μιας και οι ίδιοι θα μπορούν να απολαύσουν μια πλήρως ψηφιοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία.
Σε πρώτο πλάνο, από την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου, που ανοίγει τις πύλες της το παρισινό σαλόνι θα είναι το πρωτότυπο VISIONRS. Πρόκειται για έναν προπομπό ενός μελλοντικού κόμπακτ μοντέλου και ταυτόχρονα το επόμενο στάδιο εξέλιξης της σειράς RS.
Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις στα 33 γρμ./χλμ. ενώ το SKODA VISION RS μπορεί να κινηθεί γ ιαέως 70 χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά!
Με άφθονη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών, το συγκεκριμένο μοντέλο κρύβει κάτω από το καπό του ένα υβριδικό plug-in σύνολο με κινητήρα 1,5 λίτρων ( 150 PS) και ένα ηλεκτροκινητήρα 75kW, με συνδυαστική ισχύ στους 245 ίππους.
Δίπλα, του το KODIAQ RS, το πρώτο SUV της SKODΑ, που πατάει γκάζι με σύμμαχο τις σπορ επιδόσεις και κρύβει κάτω από το καπό του τον πιο ισχυρό πετρελαιοκινητήρα της φίρμας, 240 ίππων.
Οι εκδόσεις SPORTLINE&SCOUT εμπλουτίζουν περαιτέρω τη γκάμα του δημοφιλούς SKODAKAROQ.
Η SKODA OCTAVIAG-TEC κάνει την εμφάνιση του στο Παρίσι με όπλο τη χρήση φυσικού αερίου.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2018 (από τις 2 έως τις 14 Οκτωβρίου) η SKODAεπιδεικνύει πώς ο οδηγός και το αυτοκίνητο αποκτούν ολοένα και πιο στενή συνδεσιμότητα.
Στο περίπτερο της SKODA οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τεχνολογίες και υπηρεσίες που καθιστούν ευκολότερη την καθημερινή κινητικότητα σήμερα και στο μέλλον.
Στο χώρο «UserExperience» οι επισκέπτες μπορούν να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό είδωλο (avatar) και να διαμορφώσουν το προσωπικό και ψηφιακό τους alterego.
Χρησιμοποιώντας βίντεο μικρής διάρκειας, το avatar οδηγεί τον επισκέπτη σε μια φανταστική ημέρα η οποία διευκολύνεται από διάφορες καινοτομίες και υπηρεσίες κινητικότητας χάρη στο SKODAAUTO DigiLab.