Η βραζιλιάνα ηθοποιός και μοντέλο, Μπρούνα Μαρκεζίνι αναδείχθηκε η κορυφαία σκόρερ – έκπληξη στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι συγκεντρώνοντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια likes στο Instagram για φωτογραφία της από την επίδειξη μόδας του brand Off-White, την οποία παρακολούθησε μαζί με τον σταρ του ποδοσφαίρου φίλο της, Νεϊμάρ.
Η γαλλική start-up, Heuritech, η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τη βιομηχανία της μόδας να ανιχνεύσει τις τάσεις online, ανέλυσε τις 10 μάρκες που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς και τις 10 κορυφαίες τσάντες που εμφανίστηκαν στο Instagram την περίοδο 24 Σεπτεμβρίου – 2 Οκτωβρίου, σύμφωνα με το WWD. Χρησιμοποιώντας τους συγχωνευμένους αριθμούς, συνέκρινε τα δεδομένα με την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
Η Heuritech αναφέρει ότι και στις δύο Εβδομάδες Μόδας (στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη) καταγράφηκαν 88.000 αναφορές στο Off-White.
Το brand του Βέρτζιλ Άμπλο (Virgil Abloh) Off-White ήταν το πιο πολυσυζητημένο στη Νέα Υόρκη, με περισσότερες από 13.000 αναφορές και κατατάχθηκε στην έκτη θέση στο Παρίσι, πίσω από τους οίκους Louis Vuitton, Chanel, Dior, Gucci και Saint Laurent.
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν και κάποιες εκπλήξεις. Οι Louis Vuitton, Gucci και Off-White έκαναν επιδείξεις μόνο στο Παρίσι, αλλά συγκέντρωσαν αναφορές και στις δύο Εβδομάδες Μόδας, αναφέρει η έρευνα.
Η δημοφιλέστερη φωτογραφία στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι ήταν της Μπρούνα Μαρκεζίνι και του Νεϊμάρ, που συγκέντρωσε 2.089.936 likes.
Οι Βραζιλιάνοι κυριάρχησαν στα μερίδια της επιρροής. Μια ανάρτηση της ηθοποιού Μαρίνα Ρούι Μπαρμπόζα στην επίδειξη Dior ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής, με περισσότερα από 460.000 likes, ενώ η blogger Καμίλα Κοέλιο είχε πέντε αναρτήσεις στις 10 κορυφαίες της εβδομάδας, σε σύγκριση με τις τρεις που είχε η Κιάρα Φεράνι, αν και η Ιταλίδα γνωστή ως «The Blonde Salad» κατατάσσεται ψηλότερα.
Η Φεράνι δεν φοβήθηκε μήπως χάσει το στέμμα της. Μια άλλη έρευνα της Launchmetrics χαρακτήρισε τον δικό της ως τον πιο πολύτιμο λογαριασμό Influencer με συνολικά 3,2 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με τον δείκτη MIV (αξία επιρροής media) και 5,7 εκατομμύρια engagements (συμμετοχές) κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι.
Η Ιταλίδα superinfluencer επίσης έχει την πιο πολύτιμη χορηγούμενη ανάρτηση με φωτογραφία της, στην οποία φορά μαύρο πουά κολάν Calzedonia να συγκεντρώνει 190.000 δολ. σε MIV και 329.000 likes.
Στην κορυφή όμως, σύμφωνα με τη Launchmetrics, ήταν η τραγουδίστρια από τη Νότια Κορέα CL, που κέρδισε 346.000 σε MIV and 675.000 engagements με μία ανάρτηση, στην οποία κρατά μία από τις καινούριες της τσάντες Hedi Slimane του οίκου Celine την ημέρα ο σχεδιαστής παρουσίασε την πρώτη συλλογή του για τον γαλλικό οίκο μόδας.
Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι η πιο δημοφιλής τσάντα ήταν η αναβίωση της saddle bag από τον Dior, στη θέση τρία βρέθηκε η Lady Dior, στη θέση έξι η J’Adior και το μοντέλο Diorama στη θέση εννέα.
Η Timeless Chanel ήταν στη δεύτερη θέση, η Boy στην έβδομη και η Gabrielle στην όγδοη.
Η Hermes Birkin ήταν η τέταρτη πιο δημοφιλής τσάντα και στην πέμπτη θέση βρέθηκε η Kelly του πολυτελούς γαλλικού οίκου. Η Louis Vuitton Petite Malle ήταν στη θέση 10 της λίστας.