Εκτεταμένο «λίφτινγκ» σε όλα τα καταστήματά της, με στόχο να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία που αποκομίζει ο καταναλωτής εισερχόμενος σε αυτά, αναζητώντας κάποιο προϊόν, ξεκίνησε η γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών «Κωτσόβολος».
Η αρχή έγινε με το κατάστημα που βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens, το οποίο ανακαινίσθηκε πλήρως και θα αποτελέσει τον «τεχνολογικό πιλότο» για όλα τα άλλα καταστήματα της εταιρείας.
«Το συγκεκριμένο κατάστημα θα είναι η βάση για όλες τις ανακαινίσεις καταστημάτων που θα γίνουν συνολικά μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια», σημείωσε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Κωτσόβολος», κ. Γιάννης Βασιλάκος, κατά την παρουσίαση που έγινε με αφορμή τα εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματος στο The Mall Athens. «Στόχος είναι κάθε ανακαινισμένο κατάστημα να προσφέρει πλέον μία ξεχωριστή εμπειρία στον καταναλωτή και να του δίνει πλήρη εικόνα και κάθε απαραίτητη πληροφορία, για το προϊόν που θέλει να αγοράσει», πρόσθεσε ο κ. Βασιλάκος.
Σε κάθε σημείο του «νέου» καταστήματος, υπάρχουν πληροφορίες για όλα τα προϊόντα, καθώς και για τις λειτουργίες τους, με ηλεκτρονικό τρόπο. Επίσης, σε επιλεγμένους κωδικούς προϊόντων, αντίστοιχα QR codes προσφέρουν επιπλέον πληροφορίες ανά συσκευή, ενώ στα ράφια υπάρχουν οι απαραίτητοι ηλεκτρονικοί οδηγοί (Widgets) για άμεση ενημέρωση όσον αφορά τα αναλώσιμα που χρειάζεται η συσκευή, είτε αφορά τις σακούλες για τις ηλεκτρικές σκούπες είτε τα μελάνια των εκτυπωτών.
Στο κατάστημα, στο The Mall Athens, λειτουργεί και το πρώτο Apple Shop στην Ελλάδα, το οποίο έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία και με βάση τις αυστηρές προδιαγραφές της αμερικανικής εταιρείας. Στην περιοχή με τα προϊόντα ήχου, ένα ειδικό σύστημα βοηθάει να ανακαλύψει κάποιος τη μουσική που του ταιριάζει ή ακόμα και να δοκιμάσει τον ήχο της δικής του συσκευής, με τη βοήθεια ηχείων ή ακουστικών. Επιπλέον, στο σημείο αυτό, το Sound Shower, ένα σύστημα που εκπέμπει διαφορετικούς φυσικούς ήχους, βοηθά τον επισκέπτη να δοκιμάσει τα ακουστικά σε συνθήκες εξωτερικού χώρου.
Στο ανακαινισμένο κατάστημα, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην παρουσίαση των συσκευών για την κουζίνα, ενώ υπάρχει ειδικός χώρος ακόμα και για συντηρητές κρασιού. Επίσης, ο «καθρέφτης-οθόνη» που στο εξωτερικό χρησιμοποιείται κυρίως από τα ξενοδοχεία, καθοδηγεί τον καταναλωτή σε διάφορες επιλογές του (π.χ μπορεί να δει κάποιος πώς θα είναι το πρόσωπό του με γένια ή και το αντίστροφο ή εάν αφήσει μακριά μαλλιά κ.λ.π).
Όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής της «Κωτσόβολος», το σχέδιο των ανακαινίσεων προβλέπει ότι μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια και τα 95 καταστήματα της αλυσίδας θα έχουν φθάσει στο ίδιο ή σε παρόμοιο σημείο. Τα μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας (η αρχή γίνεται με το κατάστημα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών) θα ανακαινιστούν με βάση το σχεδιασμό που υπήρξε για το κατάστημα στο The Mall Athens, ενώ στα υπόλοιπα οι αλλαγές που θα γίνουν, θα είναι συνάρτηση του μεγέθους τους και των χώρων που διαθέτουν.
Ο κ. Βασιλάκος ανακοίνωσε ακόμα, ότι θα υπάρξουν και άλλες μετεγκαταστάσεις καταστημάτων, ενώ ολόκληρη η διαδικασία των ανακαινίσεων αναμένεται να απορροφά περίπου 8 -10 εκατ. ευρώ ετησίως.