Η εισαγγελία του Παρισιού ξεκίνησε έρευνα για σεξουαλική επίθεση έπειτα από μήνυση που κατέθεσε στις 6 Οκτωβρίου μια γυναίκα εναντίον του σκηνοθέτη Αμπντελατίφ Κεσίς, ο οποίος αρνείται την κατηγορία, έγινε σήμερα γνωστό από πηγή που πρόσκειται στην υπόθεση.
Ο κινηματογραφιστής, που είχε τιμηθεί με τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες το 2013 για τη «Ζωή της Αντέλ», «αμφισβητεί κατηγορηματικά την αξιοπιστία των ισχυρισμών που προέρχονται από ένα άτομο που ανακάλυψε πως ο μοναδικός τρόπος να γίνει γνωστό είναι να αποδώσει στον εαυτό του τον ρόλο του θύματος», δήλωσε ο δικηγόρος του Ζερεμί Ασούς, με τον οποίο επικοινώνησε το Γαλλικό Πρακτορείο.
Η ενάγουσα είναι μια νεαρή γυναίκα 29 ετών η οποία «δηλώνει πως είχε γευματίσει, τη νύχτα της 23ης προς 24η του περασμένου Ιουνίου, με τον σκηνοθέτη σε ένα διαμέρισμα στο Παρίσι στο 20ό διαμέρισμα», σύμφωνα με το BFMTV που αποκάλυψε την πληροφορία.
Αφού την πήρε ο ύπνος έπειτα από πολλά ποτήρια αλκοόλ, «δηλώνει στη συνέχεια ότι ξύπνησε στον καναπέ, το παντελόνι της ήταν ανοικτό και ο Κεσίς επιδιδόταν σε θωπείες πάνω της», αναφέρει το ενημερωτικό τηλεοπτικό δίκτυο.
Η νεαρή γυναίκα έδωσε κατάθεση στους ερευνητές του δεύτερου τομέα της δικαστικής αστυνομίας (DPJ), που έχει αναλάβει τις έρευνες, σύμφωνα με αστυνομική πηγή. Πολλοί άλλοι που έλαβαν μέρος στη βραδιά, μεταξύ των οποίων ο Αμπντελατίφ Κεσίς, αναμένεται επίσης να δώσουν κατάθεση, σύμφωνα με την πηγή αυτή.
Ο Αμπντελατίφ Κεσίς ήταν ηθοποιός προτού γίνει σκηνοθέτης στο θέατρο και στον κινηματογράφο.
Στον κινηματογράφο διακρίθηκε για λεπτά και ανθρωπιστικά έργα όπως το “L’ Esquive” ή “La Graine et le Mulet” που τιμήθηκαν με βραβεία Σεζάρ καλύτερης ταινίας, και τη «Ζωή της Αντέλ», που βρέθηκε στο επίκεντρο μιας πολεμικής μερικούς μήνες μετά τη βράβευσή της στις Κάννες.
Γνωστός για τις μεγάλες απαιτήσεις του στα πλατό, ο σκηνοθέτης είχε αποτελέσει στόχο μίας από τις πρωταγωνίστριες της ταινίας, της Λία Σεϊντού, που είχε χαρακτηρίσει «φρικτές» τις συνθήκες των γυρισμάτων, ατέλειωτες ημέρες, με εκατοντάδες λήψεις για την ίδια σκηνή κ.λπ.
Δηλώνοντας «ταπεινωμένος» από αυτή τη δημόσια φιλονικία ο Αμπντελατίφ Κεσίς έφθασε να πει ότι θα προτιμούσε η ταινία να μην έβγαινε καν γιατί ο ίδιος είχε «σπιλωθεί πολύ».