O 36ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, που ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία είχε και ένα μήνυμα που προέβαλε με τον καλύτερο τρόπο η Mercedes-Benz΄RUN MORE DRIVE LESS. Στόχος οι χιλιάδες δρομείς να αφήνουν το αυτοκίνητο στο σπίτι για να απολαύσουν το τρέξιμο στην πόλη, ακολουθώντας το μήνυμα της .
Χιλιάδες ήταν και οι συμμετέχοντες στις ενέργειες της εταιρείας, πριν και κατά τη διάρκεια του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, κερδίζοντας μοναδικά δώρα.
Πριν τον αγώνα, οι τυχεροί του διαγωνισμού της Mercedes-Benz στο Facebook κέρδισαν τον απαραίτητο running εξοπλισμό, ενώ όσοι κατάφεραν να σπάσουν το ρεκόρ τους, κάνοντας καλύτερο χρόνο στη διαδρομή των 5, 10 ή 42 χιλιομέτρων, είχαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν ένα μοναδικό δώρο-εμπειρία από την υπηρεσία StarRent | Mercedes-Benz & smart Rentals, ως επιβράβευση για την επίτευξη του στόχου τους. Τέλος, μετά τον αγώνα, εκατοντάδες δρομείς επισκέφθηκαν το ειδικά διαμορφωμένο booth της μάρκας με το αστέρι για να φωτογραφηθούν με τον επίσημο χρόνο που πέτυχαν.
Η Mercedes-Benz, ως επίσημος χορηγός του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, διέθεσε επίσης ένα μεγάλο αριθμό επιβατηγών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για την εξυπηρέτηση των αναγκών της διοργάνωσης, ενώ η ομάδα των δρομέων της εταιρείας συμμετείχε σε όλα τα αγωνίσματα των 5, 10 και 42 χιλιομέτρων.
Επιπλέον, η Mercedes-Benz ενίσχυσε για ακόμη μια χρονιά τον Οργανισμό «Make-A-Wish Ελλάδος», πρόσφεροντας ποσό ίσο με το σύνολο του κόστους των συμμετοχών της ομάδας της, για να βοηθήσει στην πραγματοποίηση των ευχών παιδιών που πάσχουν από επικίνδυνες για τη ζωή τους ασθένειες.
Ο 36ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας ολοκληρώθηκε για το 2018, όμως η άθληση δεν σταματά ποτέ, γιατί είναι τρόπος ζωής. Ας αφήσουμε λοιπόν για λίγο το αυτοκίνητο στο σπίτι και ας προετοιμαστούμε για τα επόμενα δρομικά γεγονότα του ΣΕΓΑΣ που πλησιάζουν, πάντα με την υποστήριξη της Mercedes-Benz!
Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Mercedes-Benz Eλλάς, Π. Ριτσώνης μαζί με τον Σ. Ρουβά στο booth της Mercedes-Benz, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
Οι παίκτες της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, Γιώργος Παπαγιάννης και Ντίνος Μήτογλου ανάμεσα στον Εμπορικό Διευθυντή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ Αριστείδη Χριστόπουλο (αριστερά) και τον Διευθυντή Marketing & Επικοινωνίας της Mercedes-Benz Eλλάς, κο Παναγιώτη Ριτσώνη (δεξιά)