Στην πόλη του Μεξικού αναμένεται να επεκτείνει έως τον ερχόμενο Μάρτιο τις δραστηριότητές της η υπηρεσία-εφαρμογή κλήσης ταξί BEAT, η οποία ξεκίνησε από την Αθήνα και στη συνέχεια εξαγοράστηκε από το γερμανικό όμιλο Daimler.
Μιλώντας στο πρακτορείο Bloombeg, ο κ. Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της BEAT, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία ανοίγει γραφεία στην πόλη του Μεξικού, με στόχο να εγγράψει στο δίκτυό της χιλιάδες οδηγούς ως την μέρα έναρξης της λειτουργίας της εφαρμογής στην τοπική αγορά. Η πόλη του Μεξικού γίνεται έτσι η τέταρτη πόλη της Λατινικής Αμερικής στην οποία θα δραστηριοποιείται η BEAT το 2019.
Η BEAT είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εφαρμογές κλήσης ταξί, με πάνω από 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους επιβάτες και 200.000 εγγεγραμμένους οδηγούς παγκοσμίως. Ξεκινώντας από την Αθήνα, όπου συνεχίζει να παρέχει τις υπηρεσίες της, η BEAT έχει επικεντρώσει την αναπτυξιακή της στρατηγική στη Λατινική Αμερική όπου δραστηριοποιείται στη Λίμα (Περού), το Σαντιάγκο (Χιλή) και τη Μπογκοτά (Κολομβία).
Παράλληλα, η Αθήνα αναδεικνύεται σε κέντρο για την ανάπτυξη της τεχνολογίας του BEAT. Στόχος της εταιρείας είναι να εξάγει πλέον την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που αναπτύσσει στην Ελλάδα σε ολοένα και περισσότερες μεγαλουπόλεις στη Λατινική Αμερική. Για το σκοπό αυτό, η BEAT έχει ήδη διπλασιάσει το προσωπικό της κατά τον τελευταίο χρόνο και στοχεύει να δημιουργήσει δεκάδες νέες θέσεις εργασίας στην Αθήνα μέσα στο 2019.
«Δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε να επεκταθούμε στην πόλη του Μεξικού. Πειραματιστήκαμε για μικρό χρονικό διάστημα εκεί πριν από πέντε χρόνια και γρήγορα ανακαλύψαμε πόσο δύσκολη είναι η συγκεκριμένη αγορά. Δεν είχαμε τότε τους πόρους για να πετύχουμε», δήλωσε ο κ. Δρανδάκης και πρόσθεσε: «Τώρα πιστεύουμε ότι η BEAT έχει ό,τι χρειάζεται για να κερδίσει ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της αγοράς της πόλης του Μεξικού. Έχουμε ήδη ανταγωνιστεί μεγαλύτερους παίκτες σε άλλες αγορές και το ίδιο σκοπεύουμε να κάνουμε και τώρα».
Με πληθυσμό 21,3 εκατομμύρια, η ευρύτερη πόλη του Μεξικού είναι η μεγαλύτερη μητροπολιτική περιοχή του δυτικού ημισφαιρίου και η μεγαλύτερη ισπανόφωνη πόλη στον κόσμο. Η BEAT στελεχώνει ήδη την τοπική της ομάδα στην πόλη του Μεξικού, η οποία θα απαρτίζεται αρχικά από 50 εργαζόμενους, σχεδιάζοντας στρατηγικές και καμπάνιες για την προσέλκυση οδηγών κι επιβατών.