Μεγάλη ανατροπή έχει γίνει τους τελευαίους μήνες στην αγορά καινούργιων ΙΧ, και ειδικότερα των ντίζελ – βενζίνης, όπου πλέον, οι έλληνες αγοραστές καινούργιου μοντέλου έχουν επιστρέψει στα βενζινοκίνητα μοντέλα. Ειδικότερα, το δεκάμηνο του 2018 το ποσοστό των μοντέλων βενζίνης που πρωτοκυκλοφόρησαν άγγιξαν το 60,4% ενώ η αγορά των ντίζελ έχει συρρικνωθεί στο 35,7%! Ανεμικές παραμένουν οι πωλήσεις των «πράσινων» μοντέλων, δηλαδή, των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, των υβριδικών, και των οχημάτων διπλού καυσίμου, φυσικού αερίου – βενζίνης.
Mόνο τον περασμένο μήνα, από τα 7.125 νέα μοντέλα που ταξινομήθηκαν, μόλις τα 494 ήταν υβριδικά (6,9%), τα 54 διπλού καυσίμου (0,8%), τα πέντε φυσικού αερίου (0,1%) και μόνο πέντε ήταν αμιγώς ηλεκτρικά (0,1%). Ο λόγος είναι η έλλειψη κρατικών κινήτρων, οι ελάχιστοι δημόσιοι ταχυφορτιστές που θα παρέσυραν ίσως ένα μεγαλύτερο μερίδιο ελλήνων αγοραστών στα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και οι ιδιαίτερα υψηλές τιμές των συγκεκριμένων μοντέλων, που παραμένουν απαγορευτικές για τον αγοραστή.
Επίσης, όσο αφορά τις ταξινομήσεις του Oκτωβρίου αυτές σημείωσαν άνοδο 13% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της προηγούμενης χρονιάς (7.125 μονάδες, έναντι 6.306 το 2017), ενώ το δεκάμηνο του 2018 (Ιανουάριο – Οκτώβριος) οι συνολικές πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων άγγιξαν τις 91.201 μονάδες.