Μια χρήσιμη απάντηση για όσους δεν είδαν τα χρήματα από το κοινωνικό μέρισμα, δίνει το υπουργείο.
Στο ερώτημα: Η αίτηση μου για το Κοινωνικό Μέρισμα του 2018 είναι εγκεκριμένη αλλά δεν μου έχουν πιστωθεί τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Τι να κάνω;
Η απάντηση είναι η εξής:
Για την πίστωση του Κοινωνικού Μερίσματος θα πρέπει ο λογαριασμός ΙΒΑΝ που δηλώθηκε στην εφαρμογή να ανήκει στον δικαιούχο του Κοινωνικού Μερίσματος. Πιστώσεις σε δηλωθέντες στην εφαρμογή λογαριασμούς ΙΒΑΝ για τους οποίους δεν μπορεί να γίνει από την τράπεζα ταυτοποίηση του ΑΦΜ του δικαιούχου του Κοινωνικού Μερίσματος δεν πραγματοποιούνται. Προκειμένου η μη πληρωμή εξαιτίας αδυναμίας ταυτοποίησης, σας προτρέπουμε:
(α) να ακυρώσετε την αίτηση και να προβείτε σε «Επαναξιολόγηση». Στη νέα αίτηση πρέπει να δηλώσετε στην εφαρμογή λογαριασμό ΙΒΑΝ στον οποίο είστε δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι
ή / και
(β) να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία του ΑΦΜ σας στην τράπεζα που συνεργάζεστε προσκομίζοντας το τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος.
Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε σχετικό ενημερωτικό έντυπο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών με τα στοιχεία ταυτοποίησης που απαιτούνται από τη νομοθεσία και τα έγγραφα που μπορούν να πιστοποιήσουν τα στοιχεία αυτά.