Με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών και Plug – in μοντέλων του Group BMW να ξεπερνάνε πέρσι τις 140.000 μονάδες, η βαυαρική φίρμα κερδίζει συνεχώς έδαφος σε μια αναπτυσσόμενη σταθερά κατηγορία, αυτή των ηλεκτροκίνητων μοντέλων.
Σαφώς, τα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα πουλήθηκαν στην Ευρώπη, όπου το 2018, 75.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα είναι στα χέρια ευρωπαίων πελατών.
Εξίσου σημαντικό, ότι στη Γερμανία, το ένα στα πέντε ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα που πουλήθηκαν πέρσι προερχόταν από το BMW Group. Σε όλο τον κόσμο, το μερίδιο αγοράς του BMW Group είναι πάνω από 9%.
Η μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρίας στα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου πουλήθηκαν πάνω από 25.000 ηλεκτροκίνητα BMW και MINI το 2018. Το πιο καλοπουλημένο της μοντέλο είναι το i3, το οποίο προσφέρεται σε πληθώρα εκδόσεων.
Η BMW 530e ήταν το πολυτελές plug-in υβριδικό με τις καλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ.