Η Κέιτ Μπλάνσετ δεν είναι απλώς μία ηθοποιός: Είναι μια γυναίκα που ξέρει να μην περνά απαρατήρητη, σε ό,τι κι αν κάνει. Για την επιστροφή της στη θεατρική σκηνή του Λονδίνου και μάλιστα στο Εθνικό Θέατρο, επέλεξε να φορά κυρίως εσώρουχα, να συμμετέχει σε ερωτικά όργια και να δέχεται την επιβολή της ανδρικής επιθυμίας με την βία… Πρωταγωνιστεί στο έργο του Μάρτιν Κριμπ «When We Have Sufficiently Tortured Each Other» («Οταν έχουμε πια βασανίσει αρκετά ο ένας τον άλλον»), μια παράσταση που είναι φυσικά sold out! Κι αν προκαλεί λιποθυμίες στο κοινό, δεν φαίνεται να έχει κερδίσει τους κριτικούς για αυτή της την επιλογή. Λίγο πριν κλείσει τα 50, η Κέιτ πάντως επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι είναι χαμαιλέων…

Στο δημοσίευμα της Μυρτούς Λοβέρδου στο «Βήμα της Κυριακής» αναφέρεται:

Στην 7χρονη απουσία της ηθοποιού από το Εθνικό Θέατρο του Λονδίνου

Στο γεγονός ότι εξακολουθεί να απολαμβάνει την έλξη της πρόκλησης

Στην αντίδραση του Τύπου για την παράσταση

Στο ποιες είναι οι ανησυχίες της εκτός από την υποκριτική