Στα 98,2 εκατομμύρια έφτασαν οι τηλεθεατές στο τηλεοπτικό δίκτυο των ΗΠΑ, CBS, που παρακολούθησαν τη νίκη των Πάτριοτς επί των Ραμς, με 13-3 στο Super Bowl, σημειώνοντας πτώση 5% από το παιχνίδι του περασμένου έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα.
Η νίκη των Πάτριοτς με 13-3, ήταν το μικρότερο σκορ σε Super Bowl, αλλά και ο χαμηλότερος αριθμός τηλεθεατών από το 2009, μετά από πτώση 7% πέρυσι σε 103,4 εκατομμύρια θεατές που παρακολούθησαν τους Φιλαδέλφεια Ιγκλς να κερδίζουν το πρώτο Super Bowl τους.
Επιπλέον 2,6 εκατομμύριο άνθρωποι, κατά μέσο όρο, παρακολουθούσαν το παιχνίδι σε υπολογιστές ή κινητές συσκευές οποιαδήποτε στιγμή, δήλωσε η CBS.
«Η πτώση μπορεί πιθανώς να εξηγηθεί από το γεγονός ότι αυτό δεν ήταν ένα αρκετά ελκυστικό ματς, ίσως ένα βαρετό παιχνίδι», δήλωσε ο Βίκτορ Μάθεσον, καθηγητής της οικονομίας του αθλητισμού στο College of the Holy Cross στη Μασαχουσέτη.
Ο Μπομπ Ντόρφμαν, αναλυτής στο αθλητικό μάρκετινγκ στο Baker Street Advertising στο Σαν Φρανσίσκο, πρόσθεσε επίσης ότι «κανείς δεν ήταν τρομερά ενθουσιασμένος για το σόου στο ημίχρονο».
Παρά την μείωση του αριθμού θεατών στο Super Bowl, ο μέσος αριθμός θεατών αυξήθηκε κατά 5% κατά τη διάρκεια της κανονικής σεζόν του NFL. Εξακολουθεί να είναι το μοναδικό αμερικανικό γεγονός της Αμερικής που παρακολουθείται στην διάρκεια του έτους, καθιστώντας το, «χρυσωρυχείο» για διαφημιστές.
Το παιχνίδι «είδαν» κατά μέσο όρο 49,3 εκατομμύρια σπίτια. Τα spot διαφημίσεων ανήλθαν κατά μέσο όρο σε 5,2 εκατομμύρια δολάρια για ένα διάστημα 30 δευτερολέπτων.
Η CBS εκτιμάται ότι έχει 382 εκατομμύρια δολάρια από διαφημιστικά έσοδα, το τρίτο μεγαλύτερο ποσό στην 53ετή ιστορία του παιχνιδιού, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Kantar Media.