Τη νέα καμπάνια της με τίτλο «Oh My Greece | Unlock the Feeling», παρουσίασε η Marketing Greece, με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε όλον τον κόσμο.
Η νέα καμπάνια μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της τουριστικής Ελλάδας και «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης πατώντας το πόδι του στη χώρα μας.
Η αμεσότητα, η οικειότητα και η ελευθερία, είναι τα στοιχεία που συνθέτουν και τη νέα ταινία μικρού μήκους για την τουριστική προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, που δημιούργησε η Marketing Greece και θα προβληθεί στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου από το κεντρικό περίπτερο του ΕΟΤ.
Όπως επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κυρία Ιωάννα Δρέττα, σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής: «το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα».
Σημειώνεται, ότι στο πλαίσιο δημιουργίας της νέας καμπάνιας, ο ΕΟΤ παραχώρησε την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας. «Στη στρατηγική μας έχουμε ως προτεραιότητα τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και την ανάπτυξη επωφελών για τον τουρισμό μας συνεργιών», ανέφερε από την πλευρά της η υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, ευχαριστώντας την Marketing Greece για τη διαχρονική συνεργασία της με το υπουργείο Τουρισμού.
Η νέα καμπάνια της Marketing Greece, της εταιρείας που ανήκει στις πρωτοβουλίες του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών. Ήδη, για τις ανάγκες υλοποίησής της, η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό.
«H Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Γιάννης Ρέτσος και συμπλήρωσε: «Ο τουρισμός έχει δυνατότητες για ακόμη καλύτερες μέρες, υπό την προϋπόθεση δημιουργίας νέων τουριστικών προϊόντων που είναι άμεσα συνυφασμένη με τη δημιουργία και ανάδειξη προορισμών. Η απαίτηση για συμπράξεις και συνεργασία γίνεται -περισσότερο από ποτέ- επιτακτική».
Ο πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, επισήμανε ότι «η αφετηρία του οράματος του ΣΕΤΕ για τη Marketing Greece, συνέπεσε με τη στιγμή που η AEGEAN αγόρασε την Ολυμπιακή το 2013 και έγινε ουσιαστικά ο βασικός εκπρόσωπος της ελληνικής αερομεταφοράς». Η απόδειξη για το ότι η Marketing Greece είναι ένα προϊόν χρήσιμο για τον ελληνικό τουρισμό, συνέχισε ο κ. Βασιλάκης, «είναι ότι συμμετέχουν ολοένα και περισσότεροι μικροί, μεσαίοι και μεγάλοι φορείς στην οικονομική υποστήριξή της».
Ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού βασίστηκε ως τώρα αποκλειστικά στις προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα, τόνισε εκ μέρους του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη-GRECOTEL, ο κ. Γιάννης Τσίχλης, συμπληρώνοντας: «Υποχρέωσή μας είναι να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά, να αναδείξουμε την αξία του τουρισμού για τη χώρα και να του δώσουμε τη θέση που του αξίζει στο σχεδιασμό της Ελλάδας του μέλλοντος».
Γιάννης Παράσχης, Ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Γιάννης Παράσχης, ανέφερε ότι «στο αεροδρόμιο της Αθήνας πιστεύουμε στη δύναμη της συνέργιας , γι’ αυτό και είμαστε πάντα ενεργό μέρος της χώρας μας και της πόλης μας στην κοινή προσπάθεια για την υποστήριξη, προβολή και διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος».
Επίσης, ο επικεφαλής της Fraport Greece, κ. Alexander Zinell, στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι «οι αερομεταφορές διαδραματίζουν σημαντικό ρολό στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας μέσα από την ανάπτυξη του τουρισμού».
Τέλος, ο πρόεδρος της ΤΕΜΕΣ κ. Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, τόνισε: «Η πρωτοβουλία της Marketing Greece, συμβάλλει στην προσπάθεια να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της χώρας μας σε διεθνείς αγορές, μέσα από μια συντονισμένη ενέργεια ανάδειξης της καλύτερης εικόνας της Ελλάδας».