Χθες (18/2) ο ταχύτερος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ σήμερα (19/2) τη… σκυτάλη για τη «σκουντερία» πήρε ο Σαρλ Λεκλέρκ, ο οποίος συνέχισε στον ίδιο… ρυθμό. Μάλιστα, ο Μονεγάσκος ήταν και ο ένας από τους δύο οδηγούς που «κατέβηκαν» το 1:19.000 στη σημερινή ημέρα, αφού ο ταχύτερος γύρος του ήταν 1:18.247 και παραπλήσιος της χθεσινής επίδοσης του Φέτελ (1:18.161).
Παράλληλα, ο Λεκλέρκ «έγραψε» σήμερα και τους περισσότερους γύρους (157), κάτι που έκανε χθες και ο Γερμανός «ομόσταυλός» του, δείχνοντας τις… διαθέσεις της Ferrari ενόψει της νέας σεζόν.
Δεύτερος ταχύτερος οδηγός της ημέρας ήταν ο Βρετανός Λάντο Νόρις, ο οποίος σημείωσε επίδοση 1:18.553 για λογαριασμό της McLaren, ενώ την πρώτη τριάδα με τις καλύτερες επιδόσεις της ημέρας συμπλήρωσε ο Κέβιν Μάγκνουσεν με Haas, ο οποίος ωστόσο ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Λεκλέρκ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και σήμερα «έτρεξαν» εννέα ομάδες -με 12 οδηγούς- στις δοκιμές, καθώς απουσίασε για δεύτερη ημέρα η Williams, ενώ Mercedes και Renault μοίρασαν ξανά το χρόνο μεταξύ των οδηγών τους.
Ο δωδέκατος οδηγός ήταν ο Βραζιλιάνος οδηγός δοκιμών της Haas, Πιέτρο Φιτιπάλντι, εγγονός του δις παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1, Έμερσον, ο οποίος πήρε τη… σκυτάλη από τον Μάγκνουσεν, λόγω προβλήματος που αντιμετώπισε ο Δανός με το κάθισμά του.
1.Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό – Ferrari) / 1:18.247 / 157 γύροι
2.Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία – McLaren) / 1:18.553 / 104
3.Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία – Haas) / 1:19.206 / 59
4.Αλεξάντερ Άλμπον (Ταϊλάνδη – Toro Rosso) / 1:19.301 / 132
5.Αντόνιο Τζιοβινάτσι (Ιταλία – Alfa Romeo) / 1:19.312 / 101
6.Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία – Mercedes) / 1:19.535 / 89
7.Πιέρ Γκασλί (Γαλλία – Red Bull) / 1:19.814 / 92
8.Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία – Renault) / 1:19.837 / 95
9.Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία – Renault) / 1:19.886 / 28
10.Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία – Mercedes) / 1:19.928 / 74
11.Λανς Στρολ (Καναδάς – Racing Point) / 1:20.433 / 79
12.Πιέτρο Φιτιπάλντι (Βραζιλία – Haas) / 1:21.849 / 13