H Volvo έχει έναν φιλόδοξο στόχο, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αναφέρει, ότι έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας όλα τα αυτοκίνητά της θα είναι ηλεκτροκινούμενα. Για αυτό το λόγο η διάδοση της ηλεκτροκίνησης, τα προηγμένα plug – in ( επαναφορτιζόμενα) υβριδικά μοντέλα και οι καθαρές κινητήριες μονάδες κάτω από τα καπό των σουηδικών μοντέλων θα καταστήσουν σταδιακά την βασική επιλογή των νέων υποψήφιων αγοραστών.
Πως θα επιτευχθεί αυτό;
Σήμερα, η Volvo προωθεί μια πλήρως αναβαθμισμένη γκάμα ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, που θα εφοδιάζουν όλη τη γκάμα των μοντέλων της. Ειδικότερα, τα νέα ήπια υβριδικά συστήματα – σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα – σε συνδυασμό με τους υπάρχοντες κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα αποτελέσουν μια νέα σειρά ηλεκτροκίνητων «σχημάτων» κάτω από τα καπό των σουηδικών μοντέλων, που θα φέρουν το κωδικό Β. Μάλιστα, οι νέες μονάδες υπόσχονται έως και 15% εξοικονόμηση καυσίμου και μειωμένους ρύπους σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Στο ίδιο μοτίβο κινούνται και άλλα μοτέρ που ήδη υπάρχουν σε αρκετά μοντέλα της Volvo ( ήδη αναβαθμίστηκε το plug – in υβριδικό σύστημα του Τ8 κινητήρα) ενώ, όλες οι υβριδικές επαναφορτιζόμενες με μπαταρίες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες σε κάθε μοντέλο που παράγει. Ενδεικτικά, η υβριδική μονάδα Τ8 Twin Engine προσφέρεται με μια νέα μπαταρία, νέο σύστημα φόρτισης και αποδίδει πλέον 420 ίππους. Η αυτονομία του συστήματος Τ8 Twin Engine για κίνηση αμιγώς με τον ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά περίπου 15%. Η συγκεκριμένη υβριδική μονάδα διατίθεται σε όλη την γκάμα των Σειρών 90 και 60. Ακόμη και στα μικρά μοντέλα της, όπως το XC40 θα προσφέρεται στο εγγύς μέλλον σε ηλεκτρική έκδοση, με Plug in υβριδικό σύστημα.