Μπορεί η κόρη της Κιμ Καρντάσιαν και του Κάνιε Γουέστ, Νορθ Γουέστ να είναι μόλις πέντε ετών, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να αποκτήσει το δικό της πρώτο της εξώφυλλο.
Η Νορθ Γουέστ, μπορεί να μη διαθέτει social media, έχει ήδη όμως αποκτήσει μεγάλη φήμη, αφήνοντας το ψηφιακό της αποτύπωμα μέσα από αναρτήσεις της διάσημης μαμάς της Κιμ Καρντάσιαν.
Παρακολουθήσαμε την σταδιακή της ανάπτυξη της, μέσα από το Instagram της μητέρας της, στο ριάλιτι «Keep Up With the Kardashians» και στα περιοδικά. Ποζάροντας το εξώφυλλο του WWD, ποζάρει μπροστά από το φωτογραφικό την πρώτη της σόλο εμφάνιση. Το ξεχωριστό της στιλ έχει ήδη συζητηθεί και τελευταία φαίνεται να «κλείνει το μάτι της» και στο μακιγιάζ…
Οι γενιές «Alpha» και «Gen Z»
Η 5χρονη Νορθ Γουέστ, μπορεί να μη το γνωρίζει, όμως βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μιας γενιάς που συνδέεται άρρηκτα με το προσωπικό στυλ και την ομορφιά.
Μετά τους Millenials, με το όνομα «Alpha», υποδηλώνοντας μια νέα αρχή, αυτή η ηλικιακή ομάδα δεν μοιάζει σε τίποτα με καμία άλλη που έχει γνωρίσει ποτέ ο κόσμος.
Και σε συνδυασμό με τον «Gen Z», τους ελαφρώς μεγαλύτερους ομολόγους της, οι αριθμοί τους είναι ισχυροί. Σύμφωνα με το Γραφείο απογραφής των ΗΠΑ, το 2025, άτομα ηλικίας 17 ετών και κάτω θα αποτελούν το 43% του πληθυσμού των ΗΠΑ. Ήδη, άτομα αυτής της ηλικίας είναι σημαντικοί καταναλωτές ομορφιάς: Σύμφωνα με την NPD, το 69 τοις εκατό των Gen Zers χρησιμοποιούν καλλυντικά και το 68 τοις εκατό έχουν αποκτήσει προϊόντα για την φροντίδας του δέρματος.
Με αριθμούς αυτού του είδους, οι Alphas και Gen Z αναμένεται να έχουν κοινωνικοπολιτισμικό και οικονομικό αντίκτυπο ίσο με εκείνο των γονιών τους ή των μεγαλύτερων αδελφών τους, των Millennials.