H κορυφαία λιμουζίνα της BMW, η νέα Σειρά 7, που παρουσιάστηκε πριν από λίγο χρονικό διάστημα, είναι πλέον διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά. Το νέο μοντέλο προσφέρεται στην υβριδική εκδοχή, 745e με το υβριδικό σύνολο των 3.0 λτ. συνδυαστικής απόδοσης 394 ίππων, με το κόστος να ξεκινούν από τα 123.500 ευρώ.
Επίσης, η έκδοση 730d (με τον τρίλιτρο κινητήρα 265 ίππων) το κόστος ανέρχεται στα 133.050 ευρώ. Επίσης, η νέα σειρά 7 προσφέρεται και σε έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο και με τιμές που ξεκινούν από 131.000 ευρώ στην έκδοση 745Le (125.850 ευρώ).
Συνοπτικά, το νέο μοντέλο είναι πιο μεγάλο σε διαστάσεις, ενώ θα ξεχωρίζει για τις καινοτόμες λύσεις τεχνολογίας, υποστήριξης οδηγού και συνδεσιμότητας.
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στην υβριδική έκδοση, την 745e, με τον 3.0 λτ. υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 258 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει σχεδόν τους 400 ίππους με τη κατανάλωση να είναι στο φάσμα των 3 λτ./100 χλμ – όσο ένα μοντέλο πόλης!
Η εξωτερική εμφάνιση, που παραμένει πιστή στην πολυτελή σχεδιαστική γραμμή, που επεκτείνεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό, πολυτελείς δερμάτινες ταπετσαρίες με εκτεταμένο καπιτονέ σχέδιο και βελτιστοποιημένη ακουστική άνεση, σε συνδυασμό με τις οθόνες οργάνων και Control Display, το BMW Operating System 7.0 και το BMW Intelligent Personal Assistant, θέτουν νέα πρότυπα ευεξίας και άνεσης στο ταξίδι.
Στα νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού αλλά και η αυτοματοποιημένη οδήγηση είναι πλήρεις ενώ υπάρχει και ένα νέο σύστημα, τον Reversing Assistant.
Περιλαμβάνουν Steering και lane control assistant με Traffic Jam Assist, Lane Keeping Assistant με ενεργή προστασία από πλευρική σύγκρουση, evasion aid για αποφυγή εμποδίων, προειδοποιήσεις διέλευσης κυκλοφορίας (Cross Traffic Alert), Προτεραιότητας (Priority warning) και Λάθους κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο (Wrong-way warning system), και Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go. Το στάνταρ Parking Assistant βοηθά τον οδηγό στο παρκάρισμα και τους ελιγμούς.
Επίσης, περιλαμβάνει Reversing Assistant, που αναλαμβάνει τον έλεγχο διεύθυνσης, έχοντας προηγουμένως καταγράψει δεδομένα με εμπρόσθια κίνηση για μία απόσταση έως 50 m, ώστε να τα χρησιμοποιήσει στην οπισθοπορεία.