Η Κιμ Καρντάσιαν, είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο ενεργές στα social media διασημότητες, η οποία με τον έναν ή τον άλλον τρόπo ξέρει πως να διαχειριστεί την εικόνα και το όνομα της οικογένειάς της.

Αρκετά συχνά, η Κιμ Καρντάσιαν δημοσιεύει στα social media φωτογραφίες από την καθημερινότητά της, με τα likes και τα σχόλια των διαδικτυακών της φίλων να πέφτουν «βροχή».

Αυτή τη φορά η Κιμ Καρντάσιαν ανέβασε μια φωτογραφία με τη μικρή της κόρη Νορθ που ενώ την βλέπουμε να φοράει τις μπότες τις μαμάς της κλαίει.

Ο λόγος; Της ζήτησε να αποχωριστεί τις μπότες για να πάνε βόλτα και μάλλον η μικρή Νορθ δεν βρήκε καλή την ιδέα της μαμάς της αφού ταίριαζαν ιδανικά με το φόρεμά της!

Η Κιμ Καρντασιαν σχολίασε στη φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram:

«Λοιποοοον, η Μις Νορθ ντύθηκε μόνη της και ήταν έτοιμη για τη βόλτα μας μέχρι τη στιγμή που της εξήγησα ότι δεν μπορούσε να φορέσει τις μπότες μου!».

Δείτε παρακάτω την ανάρτηση της Κιμ Καρντάσιαν με την απογοητευμένη Νορθ…

View this post on Instagram

Sooooo Miss North dressed herself and thought she was ready for the day until I explained she couldn’t wear my boots. ??

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Το φαινόμενο Νορθ Γουέστ

Μπορεί η κόρη της Κιμ Καρντάσιαν και του Κάνιε Γουέστ, Νορθ Γουέστ να είναι μόλις πέντε ετών, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κάνει τα πρώτα της βήματα στην showbiz.

Η Νορθ Γουέστ, μπορεί να μη διαθέτει social media, έχει ήδη όμως αποκτήσει μεγάλη φήμη, αφήνοντας το ψηφιακό της αποτύπωμα μέσα από αναρτήσεις της διάσημης μαμάς της Κιμ Καρντάσιαν.

Παρακολουθήσαμε την σταδιακή της ανάπτυξη της, μέσα από το Instagram της μητέρας της, στο ριάλιτι «Keep Up With the Kardashians» και στα περιοδικά. Ποζάροντας για λογαριασμό του γνωστού περιοδικού WWD, η μικρή Νορθ απέκτησε μάλιστα πρόσφατα το πρώτο της εξώφυλλο.

View this post on Instagram

Move over millennials, a new generation is coming of age. At five years old, North West, the famous daughter of Kim Kardashian and Kanye West, has captivated the digital realm with her cross-generational appeal. Without a public Instagram or YouTube channel of her own, she’s too young to fully understand what a digital footprint is. And yet, hers is already wildly popular. We’ve watched North West grow on Instagram and “Keeping Up With the Kardashians” and magazines — here, she poses for her first solo cover. Her distinct fashion sense belies her age, and lately, so does her eye for makeup. West, whether she knows it or not, is at the forefront of a generation that is highly connected, engaged with fashion and beauty and individualistic in style. Called Alpha, signifying a new beginning, this age group is unlike any the world has ever seen. And combined with Gen Z, their slightly older counterparts, their numbers are strong. According to the U.S. Census Bureau, in 2025, people aged 17 and under will comprise 43 percent of the U.S. population. Already, they are significant consumers of beauty: According to NPD, 69 percent of Gen Zers use color cosmetics and 68 percent have a skin-care regimen. With numbers like that, Alphas and Gen Z are expected to have a sociocultural and economic impact equal to that of their parents or older siblings, the Millennials. Read more on WWD.com, link in bio. Report: @alexa_writes ?: @jucophoto set design: @lizzielang hair styling: @chrisappleton1 makeup: @maryphillips #wwdbeauty

A post shared by WWD (@wwd) on

Το ξεχωριστό της στιλ έχει ήδη συζητηθεί και τελευταία φαίνεται να «κλείνει το μάτι της» και στο μακιγιάζ…

Η Νορθ Γουέστ, μπορεί να μη το γνωρίζει, όμως βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μιας γενιάς που συνδέεται άρρηκτα με το προσωπικό στυλ και την ομορφιά.

Μετά τους Millenials, με το όνομα «Alpha», υποδηλώνοντας μια νέα αρχή, αυτή η ηλικιακή ομάδα δεν μοιάζει σε τίποτα με καμία άλλη που έχει γνωρίσει ποτέ ο κόσμος.

Και σε συνδυασμό με τον «Gen Z», τους ελαφρώς μεγαλύτερους ομολόγους της, οι αριθμοί τους είναι ισχυροί. Σύμφωνα με το Γραφείο απογραφής των ΗΠΑ, το 2025, άτομα ηλικίας 17 ετών και κάτω θα αποτελούν το 43% του πληθυσμού των ΗΠΑ. Ήδη, άτομα αυτής της ηλικίας είναι σημαντικοί καταναλωτές ομορφιάς: Σύμφωνα με την NPD, το 69 τοις εκατό των Gen Zers χρησιμοποιούν καλλυντικά και το 68 τοις εκατό έχουν αποκτήσει προϊόντα για την φροντίδας του δέρματος.

Με αριθμούς αυτού του είδους, οι Alphas και Gen Z αναμένεται να έχουν κοινωνικοπολιτισμικό και οικονομικό αντίκτυπο ίσο με εκείνο των γονιών τους ή των μεγαλύτερων αδελφών τους, των Millennials.

View this post on Instagram

??

A post shared by ‘The Real’ Gentlemen’s Club (@rgc_gentlemensclub) on