Και στη νοηματική γλώσσα παρουσιάζει η Νέα Δημοκρατία το κεντρικό προεκλογικό της σποτ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Σύμφωνα με ενημέρωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποτελεί «κοινή πρακτική σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά είναι πρωτοποριακή για την Ελλάδα, καθώς τα κόμματα δεν συνηθίζουν να «μεταφράζουν» τα κεντρικά τους προεκλογικά σποτ στη νοηματική γλώσσα».
Σύμφωνα με τη ΝΔ, αυτή η επιλογή «στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η πρόσβαση στην ενημέρωση και τις πολιτικές θέσεις των κομμάτων είναι δικαίωμα όλων των πολιτών και είναι υποχρέωση των πολιτικών φορέων να αξιοποιήσουν κάθε τεχνολογικό μέσο προκειμένου όλοι οι συμπολίτες μας να συμμετέχουν ισότιμα στα κοινά».
Ανοίγοντας σήμερα την κεντρική σελίδα της ΝΔ στο youtube, χρήστες θα δουν το συγκεκριμένο σποτ, καθώς η ΝΔ επέλεξε να αφιερώσει σήμερα τη διαδικτυακή προεκλογική της καμπάνια στα άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα ακοής.
Σύμφωνα με την ενημέρωση, έτσι η ΝΔ «αναδεικνύει ότι είναι στον πυρήνα του προγράμματος της, οι ίσες ευκαιρίες για όλους. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης «χρειάζεται να πολεμήσουμε στη ρίζα του οποιαδήποτε διάκριση, οποιοδήποτε στερεότυπο μπορεί να υπάρχει ακόμη και σήμερα απέναντι στους συμπολίτες μας με οποιαδήποτε αναπηρία»».