H ΒΜW, στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού των μοντέλων της, προχωράει στην ενίσχυση της γκάμας της νέας Χ1, με την έκδοση X1 xDrive25e , με plugin χαρακτηριστικά.

Ειδικότερα, το νέο βαυαρικό μοντέλο θα φέρει 2λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower κινητήρα 125 ίππων και 220 Nm ροπής που ουσιαστικά αναλαμβάνει και την κίνηση των εμπρός τροχών, κινητήρας που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων και 165 Nm να αναλαμβάνει την κίνησης στους πίσω τροχούς!

Το παραπάνω υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 9.7 kWh. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τρία διαφορετικά προγράμματα, ανάλογα με το στυλ οδήγησης ή αν κινείται στην πόλη, τον αυτοκινητόδρομο κ.α. Έτσι, το πρόγραμμα AUTO eDRIVE, χρησιμοποιεί εναλλάξ θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ.

Αν επιλέξει το πρόγραμμα MAX eDRIVE τότε ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και την κίνηση του την αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας που έχει αυτονομία για 50 χιλιόμετρα. Η Τρίτη επιλογή, η SAVE BATTERY προσφέρεται για την ταχύτερη φόρτιση της μπαταρίας μέσω της ανάκτησης ενέργειας.

Εκτός από την υβριδική έκδοση, το νέο μοντέλο θα φέρει μοτέρ πετρελαίου, με εφαλτήριο τον τρικύλινδρο 1,5 λίτρων με απόδοση 116 ίππους και 270 Nm ροπής (sDrive16d) και τον τετρακύλινδρο 2,0 λίτρων με απόδοση 231 ίππους και 450 Nm ροπής (xDrive25d). Αντίστοιχα, υπάρχει και η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση xDrive25i με δίλιτρο μοτέρ απόδοσης 231 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 6,5″.

Το νέο μοντέλο δέχθηκε ευχάριστα μια εκτεταμένη ανανέωση στην εξωτερική εμφάνιση η οποία στο εμπρός μέρος φέρει ένα νέο  προφυλακτήρα με τις νέες εισαγωγές αέρα που χαρακτηρίζουν τα Sports Activity Vehicles της BMW, ενώ ακόμη πιο μεγάλη είναι η γρίλια και τα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED.

Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με συν τρεις νέες αποχρώσεις  χρωμάτων (Storm Bay metallic, Jucaro Beige και Misano Blue metallic) και νέα σχέδια τροχών διαστάσεων 18″ με ελαστικά παντός καιρού 225/50R18 ή 19″ με ελαστικά επιδόσεων 225/45R19.