Ένα δεκαήμερο μετά τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13% από το 24% και οι καταναλωτές δεν έχουν δει το όφελος που θα έπρεπε στην τσέπη τους. «Φρόντισε» για αυτό ένα μεγάλος μέρος των επιχειρηματιών στον συγκεκριμένο χώρο με τη μείωση του ΦΠΑ με αποτέλεσμα να βάλουν το κέρδος στη δική τους τσέπη.
Εστιατόρια, ταβέρνες, ταχυφαγεία και άλλες επιχειρήσεις στην εστίαση δεν μείωσαν τις τιμές τους, παρότι όλο το προηγούμενο διάστημα διαμαρτύρονταν ότι ο υψηλός ΦΠΑ είναι πληγή για την κατανάλωση.
Τι έκαναν; Στις αποδείξεις των ταμειακών μηχανών των επιχειρήσεων η προσαρμογή γίνεται και πλέον ό,τι τρώγεται, τιμολογείται με 13%. Με μια πιο προσεκτική ματιά όμως και μία σύγκριση γίνεται γρήγορα αντιληπτό ότι σε αρκετές περιπτώσεις η τελική τιμή που πληρώνουν οι καταναλωτές δεν έχει αλλάξει, τι κι αν μειώθηκε ο ΦΠΑ και μάλιστα σημαντικά.
Πώς δικαιολογούν την πρακτική αυτή οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων εστίασης;
Τι δείχνει η σύγκριση των τιμών πριν και μετά τη μείωση του ΦΠΑ;
Τι ισχύει για τα σουβλατζίδικα;
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ της Δήμητρας Σκούφου στα ΝΕΑ Σαββατοκύριακο