Επίσης, με την ίδια νομοθετική ρύθμιση, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, παίρνει πίσω την πρόβλεψη σύμφωνα με την οποία, στις πρακτικές εξετάσεις, στο όχημα μαζί με τον υποψήφιο οδηγό έπρεπε να παρίσταται εκπαιδευτής άλλης σχολής οδηγών.
Υπενθυμίζεται, ότι λόγω της ρύθμισης αυτής, έχει διακοπεί από τον περασμένο Μάρτιο η διενέργεια εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης, καθώς δεν ήταν δυνατή και νόμιμη η ασφαλιστική κάλυψη των επιβαινόντων στο εκπαιδευτικό όχημα κατά το χρονικό διάστημα των πρακτικών εξετάσεων. Και δεν ήταν νόμιμη η ασφαλιστική κάλυψη, καθώς στο όχημα επέβαιναν ο υποψήφιος οδηγός (δηλαδή, ένας οδηγός χωρίς δίπλωμα οδήγησης) κι ένας τρίτος εκπαιδευτής, που όμως δεν συνδεόταν νομικά με την σχολή οδηγών στην οποία ανήκε το όχημα.
Το υπουργείο Μεταφορών, έπειτα από το σάλο και την ταλαιπωρία που προκλήθηκε λόγω της εμμονής του στην εφαρμογή αυτής της στρεβλής ρύθμισης, υποστηρίζει τώρα, ότι: “Αίρεται η εναλλαγή των εκπαιδευτών των σχολών κατά το στάδιο εξέτασης του συνόλου των υποψήφιων οδηγών και επανεξεταζόμενων οδηγών, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ των εκπαιδευτών σε βάρος των εξεταζόμενων, τα οποία παρατηρήθηκαν κατά την εφαρμογή του μέτρου”!
Επίσης, το υπουργείο Μεταφορών υποστηρίζει ακόμα ότι στις Περιφερειακές Ενότητες που εξακολουθούν να μην πραγματοποιούνται εξετάσεις υποψηφίων οδηγών, “αυτό οφείλεται στη μη προσέλευση των εκπαιδευτών της περιοχής για την κατάθεση των αιτήσεων των μαθητών τους, προκειμένου να προγραμματιστούν οι εξετάσεις τους”.