Εξαιρετικά είναι τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας, που διεξήγαγε η Nissan, σύμφωνα με την οποία, το 75% των νέων αγοραστών στρέφονται στα σεντάν μοντέλα – και όχι πχ στα SUV που έως και σήμερα είναι η πιο δημοφιλής φίρμα, παγκοσμίως.
Η πρόσφατη έρευνα της Nissan επικεντρώνεται σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, αλλά και σε υποψήφιους αγοραστές, σε όλο τον κόσμο.
Ειδικά, η Nissan πραγματοποίησε έρευνα σε ιδιοκτήτες οχημάτων και μη, σε όλο τον κόσμο, ηλικίας μεταξύ 18 και 65 ετών και διαπίστωσε ότι:
Το 75% των οδηγών που δεν διαθέτουν sedan σκέφτονται να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον.
Οκτώ στους δέκα millennials που δεν κατέχουν sedan (80%), θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για τη Generation Z: σχεδόν επτά στους δέκα (68%), θα σκεφτόταν ένα sedan ως το επόμενο αυτοκίνητο τους.
Οι οδηγοί sedan ενδιαφέρονται περισσότερο για την καθημερινή μετακίνηση. Το εβδομήντα ένα τοις εκατό των οδηγών της έρευνας, δήλωσαν ότι είναι παθιασμένοι με τα ταξίδια και την περιπέτεια και το 62% δήλωσαν ότι τους αρέσει η εξερεύνηση της φύσης και της υπαίθρου.
Σαράντα δύο τοις εκατό των οδηγών ενός sedan πιστεύουν ότι το αυτοκίνητό τους έχει τη δική του προσωπικότητα. Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των οδηγών της έρευνας (31%), παραδέχτηκαν ότι μιλούσαν με το αυτοκίνητό τους, δίνοντας τους μάλιστα και όνομα (31%).
Να σημειωθεί ότι, η Nissan λανσάρει μια σειρά νέων μοντέλων sedan παγκοσμίως, που απευθύνεται σε αυτούς τους δυνητικούς αγοραστές.