Η αποστολή sms σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους από τον αριθμό 112, μέσω των οποίων η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προειδοποιούσε για τον κίνδυνο πυρκαγιάς εξαιτίας των καιρικών συνθηκών που επικρατούν, δημιούργησε ανησυχία σε πολύ κόσμο που θεώρησε ότι μπορεί να επιβαρυνθεί από τη λήψη του συγκεκριμένου μηνύματος. Επί του θέματος, απάντησαν κυβερνητικές πηγές που είπαν ότι οι παραλήπτες των μηνυμάτων δεν επιβαρύνονται με το παραμικρό και η πως η όποια ανακίνηση τέτοιου θέματος δεν συνιστά τίποτα άλλο παρά κακόβουλη φιλολογία.
«Σχετικά με την κακόβουλη φιλολογία που έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες ώρες από τους κήρυκες της μιζέριας», κυβερνητικές πηγές διευκρινίζουν ότι η αποστολή μηνυμάτων SMS από το 112 (ενδιάμεση λύση έως 31/12) γίνεται χωρίς δαπάνη για τον ελληνικό λαό και για το Κράτος, έπειτα από σχετική συνεννόηση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας.
Οι ίδιες πηγές προσθέτουν: «Σημειώνεται ότι δεν ετέθη ποτέ θέμα χρέωσης των μηνυμάτων αυτών, τα οποία είναι σχεδιασμένα για να σώζουν ζωές. Εξάλλου, για να υπάρχει χρέωση, θα έπρεπε να υπάρχει σχετική σύμβαση, η οποία δεν υφίσταται. Όσο για τα μηνύματα CB, δηλαδή την τελική λύση που θα τρέξει από την 1η Ιανουαρίου 2020, αυτά αποτελούν μη δομημένα δεδομένα (unstructured data) και στέλνονται απευθείας από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Με άλλα λόγια, είναι ειδικός τύπος μηνύματος, όχι SMS, και ως εκ τούτου, δεν χρεώνονται».