To KAMIQ αποτελεί το νέο, μικρό SUV της Skoda, όντας ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται στην καρδιά της πιο αναπtυσσόμενης κατηγορίας αυτοκινήτων, αυτή των compact SUV. Και το KAMIQ με μήκος 4.24 μέτρα, υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γραμμή που ήδη έχουμε γνωρίζει από τα αδελφάκια του KODIAQ και KAROQ.
Το νέο compact , συνδυάζει, όπως αναφέρει και η Skoda, την περιπετειώδη αίσθηση ενός SUV. Πρόκειται για ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, με ατού την μεγάλη απόσταση από το έδαφος , την πλήρη συνδεσιμότητα, και τα οικονομικά μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου.
Στο εσωτερικό του ο οδηγός κάθεται σε μια αρκετά υπερυψωμένη θέση οδήγησης. τΟ εσωτερικό ύψος του KAMIQ είναι 1.003 χιλιοστά, το εσωτερικό πλάτος 1.425 χιλιοστά και ο χώρος για τα γόνατα 73 χιλιοστά -τιμές που κάθε μια τους αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία.
Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 400 λίτρων, η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 1.395 λίτρα με την αναδίπλωση της ασύμμετρης (σε αναλογία 60:40) πλάτης του πίσω καθίσματος, που προαιρετικά μπορεί να διαθέτει και κεντρικό υποβραχιόνιο.
Ο οδηγός ενημερώνεται από το νέο, ψηφιακό ταμπλό, το Virtual Cockpit, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, με όλα τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που έχουμε γνωρίσει στα μεγαλύτερα μοντέλα. Επίσης, θα προσφέρεται Climatronic, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού όπως και με τα θερμαινόμενα παρμπρίζ και τιμόνι.
Το KAMIQ είναι πάντα συνδεδεμένο και online χάρη σε μια ενσωματωμένη LTE eSIM. Αυτό, για παράδειγμα, επιτρέπει τη συνεχή βελτιστοποίηση της πλοήγησης. Η ψηφιακή βοηθός (Digital Assistant) της SKODA που ονομάζεται Laura μπορεί να ανταποκριθεί στις φωνητικές εντολές και υποστηρίζεται από online δεδομένα – εκτός από τις απλές εντολές καταλαβαίνει επίσης φράσεις και προτάσεις που εκφέρονται κανονικά. Επίσης διαθέσιμες είναι η τεχνολογία SmartLink για τη σύνδεση συσκευών μέσω του Apple CarPlay, του Android Auto ή του MirrorLink ™ (προαιρετικό το Wireless SmartLink), ένα Wi-Fi hotspot, δύο θύρες USB-C μπροστά και δύο πίσω και ένα Phone Box που επιτρέπει την ασύρματη φόρτιση smartphones.
Βασίζεται στο πλαίσιο MQB-A0 του ομίλου Volkswagen και είναι εξοπλισμένο – εκτός από τα συστήματα υποβοήθησης – με έως και εννέα αερόσακους.
Οι επιλογές σε μοτέρ είναι οι εξής: δύο κινητήρες βενζίνης TSI με χωρητικότητα 1,0 ή 1,5 λίτρων, ο πρώτος απόδοσης 95 ή 116 PS, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 και 6 σχέσεων αντίστοιχα, ο δεύτερος 150 PS. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο γνωστός TDI 1,6 λίτρων, 116 PS. Τόσο ο πιο ισχυρός βενζινοκινητήρας όσο και ο πετρελαιοκινητήρας θα διατίθενται στην Ελλάδα αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Το νέο μοντέλο αναμένεται στην χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του 2019.