Μεγάλη άνοδος βάσεων παρατηρείται φέτος σε πολλά από τα τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Όπως ανακοίνωσε το Ιδρυμα, οι βάσεις εισαγωγής των Τμημάτων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών είναι οι υψηλότερες μεταξύ των βάσεων των αντίστοιχων Τμημάτων των άλλων πανεπιστημίων και η βαθμολογική απόσταση μεταξύ πρώτου και τελευταίου εισακτέου είναι μικρότερη σε σύγκριση με εκείνη των άλλων αντίστοιχων τμημάτων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν όλα τα τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σημείωσαν ανοδική πορεία, με το Τμήμα Στατιστικής να είναι το μόνο που είχε πτώση (μόνο 14 μόρια). Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας έφτασε τα 14.458 (+ 686 μόρια) σε σχέση με πέρυσι, ενώ το τμήμα Οικονομικής Επιστήμης έφτασε τα 15.725 μόρια από 15.066. Το τμήμα Πληροφορικής είχε άνοδο 458 μορίων, φτάνοντας τα 16.433.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών καλοσωρίζει τους νέους φοιτητές του ανακοινώνοντας ότι «τα αποτελέσματα αυτά δικαιώνουν τις επιλογές του Ιδρύματος για αριστεία, εξωστρέφεια, καινοτομία και κοινωνική προσφορά και επιβραβεύουν το σταθερό προσανατολισμό του στην ποιότητα στην εκπαίδευση μακριά από πρακτικές ευκαιριακών μεγεθύνσεων, με ενσωματώσεις Τμημάτων ΤΕΙ, χωρίς σχέδιο και στόχο».